Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 Klonen in het bos...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

10 Klonen in het bos...

Korting op 420shop
    High all

Jep ik ga het toch nog proberen dit jaar...
    Met 10 klonen en de GPS op de fiets het bos in...

Morgen 10 klonen ophalen...

Die gaan dan buiten in een kleine vloerkas totdat ze iig 3 nodes hebben en wat sterker zijn gegroeid in mijn tuin waar geen konijnen en herten komen die de jonge scheut wel lekker vinden

Dan, waarschijnlijk over ca. 2 weken op de fiets met GPS en volle fietstassen

Lekker het bos in en 5 plekkies zoeken waar zeeeer weinig volk komt...

Coordinaten op de GPS bewaren (en ook noteren voort geval er iets misgaat met da ding )

5 jaar geleden hadden we een relatief redelijke maar toch wel regenachtige zomer...
    Toen zette ik ook op dezelfde mannier 10 klonen uit in de bossen in mijn omgeving...
    Van die 10 bleven er 8 over die verschillend opgroeiden op veschillende plekken...
    De kleinse plant was ca 1,60m hoog en de aller grootste moet wel meer dan 3 meter zijn geworden...
    totale opbrengst was toen ca. 2.6 Kilo prachtige buitenwiet in 5 verschillende smaken (door de verschillende grondkwaliteit op de plekken waar ze stonden..

Ik zal deze keer foto's maken en hier neerzetten )

Greetz,
    Grumbit

Re: 10 Klonen in het bos...

Klinkt niet verkeerd !
    Succes

Comment

2.6 kilo, Wow

Ik ben er erg benieuwd na, ik ga hem volgen
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Idd dat beloofd.

Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Wow deze ga ik wel volgen .... pas je op met foto plaatsen dat je plekje wel onvind baar blijft voor anderen?
          Zou jammer zijn als ze je oogst voor je neus jatten
          suc6
          God was never on your side..

Comment

Da's toch vrij moeilijk.. maak jij eens een paar foto's in het bos en vraag aan wat vrienden waar die genomen is.. 100% dat niemand precies die plek raad (of je moet net een of andere boom hebben waar iets is ingekrast, of een monument in het bos ofzo )

Comment

Geloof mij waar ik woon is zat nbos waar nooit een mens of hond en vaak zelfs geen boswachter komt...

Mijn eigen bossen en plaats verraad ik uiteraard niet...

Maar ik heb wel een tip:

Veel boeren hebben lapjes grond waarop ze om subsidieredenen of gewoon voor de openhaard een stukje bos kweken...

Ze komen daar meestal alleen maar als het blad al van de bomen is...
              Om hout te halen voor de haard ....

Deze stukken zijn overal in NL te vinden...
              Lang niet allemaal geschikt omdat mensen van lange afstand je in en uit een dergelijk bosje kunnen zien gaan...

Maar het blijven goede plekken wat betreft het aantal wandelaars = 0.0 en boswachters = 0.0

I love guiruilla
              Ben nu ongeveer 39 jaar...
              en deed dit tot een jaar of 15 geleden heel vaak...

Comment

Heb hier ook zo'n plekje.. zal daar ook eens stiekem heen gaan wanneer de zon schijnt. Is kijken of er ergens een zonnig plekje is.

Daar komt ook nooit iemand, tenminste.. ja hoogstens een paar kinderen per zomer.. en die zullen de plant wel niet herkennen dan

Comment

Ik veronderstel dat die kindertjes niet zomaar alleen tot in dat bos geraken?

Ik vind geen plaatsen waar niemand komt, anders had ik het ook eens geprobeerd, 2.6 kilo, wow!
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

Nou ja 'Bos', er staan bomen maar het heeft wss het oppervlakte van een half voetbalveld (Mss ietsje meer)

En het ligt direct aan een speeltuintje.

Comment

monty ?
                      plz explain ?

Comment

Leuk weer een guerillia
                        NLX outdoor kweek 2011
                        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                          Nou ja 'Bos', er staan bomen maar het heeft wss het oppervlakte van een half voetbalveld (Mss ietsje meer)

En het ligt direct aan een speeltuintje.

Zo ken ik wel een paar plekjes, maar daar durf ik geen plantjes neer te zetten, ik ben bang dat ze die te rap gaan ontdekken, mss. toch eens een gokje wagen volgende zomer, maar ik vrees ervoor.
                          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

[attentie]verplaatst naar buitenkweekvragen, Grtzz haze'o'lator[/attentie]

Comment

Waneer komen de eerste fotos
                              NLX outdoor kweek 2011
                              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Bezig...
                              X