Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moord!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Moord!

    Korting op 420shop
    Vuile kutrupsen!
    Ik loop vandaag onbezonnen door mijn tuin, ik werp een vlugge blik op mijn plantje en wat zie ik?? MIJN PLANT LIGT GEKNAKT TEGEN DE GROND!! Snel haast ik me naar mijnplantje, en ik vind de dader, op de plaats waar hij geknakt is, een groene rups... In mijn woede heb ik die dus helemaal geplet Ik heb gauw een stokje gepakt en mijn plantje daar aan vastgebonden, zodat ie weer rechtstaat. Nu is mijn vraag, kandie plant nog verder groeien? Want hij is helemaal geknakt... Hier een fototje van de plaats waar hij angevreten en dus geknakt is. (Ter verduidelijking: onder de splitsing vd takjes oorsprokelijke dikte, erboven is weggevreten door die kutrupsen)



    Ja zo ziet ie er dus nu uit...



    HELP!
    grow da weed, smoke it's buds

    #2
    Re: Moord!

    ja het werkt soms wel soms niet als hij goed tegen elkaar staat zal het heel rustig aangroeien lijkt mij maar volgens mij heb je daar ook speciaal spul voor wat ze ook gebruiken voor bomen
    Schutto In tha house

    Comment


      #3
      Re: Moord!

      This weed, dus onkruid. sterk spul dus ik zou nog niet opgeven. wond is wel een infectieplaats. in de boomsnoei gebruikt men idd wondafdekmiddel verkrijgbaar bij de lltb of aveve of zo. maar ik weet niet of dat ook helpt of kwaat kan bij wietplanten.

      Gtz Monty

      Comment


        #4
        Re: Moord!

        Gewoon wat as vanuit de bbq of openhaard kan je er ook opdoen , dat stopt in ieder geval het bloeden.

        Grtz.

        Comment


          #5
          Re: Moord!

          Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
          Gewoon wat as vanuit de bbq of openhaard kan je er ook opdoen , dat stopt in ieder geval het bloeden.

          Grtz.
          nice mercie
          grow da weed, smoke it's buds

          Comment

          Bezig...
          X