Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

help :)

Korting op 420shop
    dag iedereen,

ik heb 2 zaadjes gekocht, deze zijn ondertussen al ontkiemd. heb deze in potjes geplant met zaadje naar beneden zoals hier vermeld staat, maar na een paar dagen zag ik nog altijd niks boven mijn "grond" uitkomen, ik heb dan maar besloten nog eens te kijken en mijn witte "kiemen" zitten gekruld en komen niet naar boven. Kan het dat mijn grond te nat is of heb ik iets verkeerd gedaan? heb nu een stuk "wit" boven de grond gestoken in de hoop dat ze nu wel gaan groeien. enige raad aub?

alvast bedankt !

Gr Tim

Re: help

ffs het witte gedeelte zijn je wortels dus die gaan logischerwijze altijd naar beneden,omdraaien die handel.

Comment

ok bedankt, ga dit snel doen. ik ben echt amateur hoor :d dit had u wel al gemerkt wss. dus wit naar beneden en zaadje naar boven :p

tnx a lot!

Comment

yep,wit naar beneden succes kerel.

grtz

Comment

heb dit nu gedaan... en het ene staan al 2 blaadjes op ofzo, maar ze zien geel en ze hangen naar beneden, ik hoop dat dit nog gaat goed komen, het is de eerste keer dat ik dit zelf probeer dus volgend jaar zal ik al een stuk meer voorbereid zijn.

Comment

maak anders ff een foto..
            krijgen je plantjes genoeg water?
            wel een beetje laat om nu nog buiten wiet te gaan kweken..
            grtz reub

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reub View Post
              maak anders ff een foto..
              krijgen je plantjes genoeg water?
              wel een beetje laat om nu nog buiten wiet te gaan kweken..
              grtz reub
              ja ik weet het man... ben er een beetje laat bij... maar in de shop zeiden ze mij dat het "snelgroeiers" waren, dat ze na 2-3 maand al "klaar voor gebruik" zouden moeten zijn. ik weet niet wat hier van waar is, maar hoop wel dat ze er nog zullen doorkomen, kan momenteel geen foto's nemen, maar zal dit morgen zeker doen en bij mijn post zetten... ik geef ze elke ochtend (8u - 8.15u) flink wat water (ook niet TE veel), ik zet ze ganse dag in de zon, en als ik klaar ben met werken rond half 7 - 7u zet ik deze in een donkere kamer. Is dit goed of zou jij het anders aanpakken? alvast heel bedankt man

grtz Tim

Comment

Als je lowryders heb is er geen probleem hoor tim

Grtz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
                  Als je lowryders heb is er geen probleem hoor tim

Grtz.
                  lowriders? blow al meer als 6 jaar maar deze termen zijn mij volledig onbekend
                  is dit een soort van planten ofzo?

grtz en tnx

Comment

Een lowryder is een autoflower plant.
                    Die bloeien vanzelf af en wachten niet tot de herst nadert, noch op de overschakeling naar 12/12.

Dat komt door de genetische afkomst van de ruderalis.
                    Als ik me niet vergis tenminste....

Comment

Comment

Je kan je plant in de avond gewoon buiten laten staan hoor hoef niet elke keer naar binnen toe laat maar gewoon buiten staan, ook als het regent
                        je hoef je plant ook niet verduisteren gewoon buiten laten staan en alles komt van zelf goed

groetjes
                        God was never on your side..

Comment

oh ik dacht als ze nog zeer klein was dat ze dan nog niet zo sterk is, als het dan hard begint te waaien ofzo... maar vanaf morgen laat ik hem gewoon buiten staan bedankt voor de tip alvast!

grtz Tim

Comment

[IMG][/IMG]
                            [IMG][/IMG]

hier de foto's van het ene stekje, hij hangt met de blaadjes naar beneden, ik weet niet of dit "gezond" is? de andere is nog te klein, en de foto's zijn te onzuiver
                            heb deze met de gsm getrokken dus... mss weten jullie of deze er nog zullen doorkomen of..?

grtz Tim

Comment

uw spruit moet gewoon nog wat groeien, geen paniek...
                              sigpic

Comment

Bezig...
                              X