Hallo,
Ik ben een nieuwe kweker, nadat ik op vakantie ben geweest ga ik wietzaden bestellen.
Dit is in de week van 27 juli en 2 augustus.
Ik wil de Chrystal nemen, dit is een kruising tussen de norhtern lights en de white widdow.
Hier is een link; http://www.onlinesmartshop.nl/chryst...na-p-1315.html
Dit word mijn 1e plant.
Ik wil hem voor een deel buiten en voor een deel binnen kweken.
Dus dan zou ik hem ook een uurtje (of meerdere uurtjes) boven een lamp zetten.
Dit is geen profesionele lamp, maar een normale bureau lamp, wel heel erg fel.
Ik wou dit als volgt doen;
Ik wil 2 vrouwelijke platen en 1 mannelijke.
1 vrouwelijke wil erg goed verzorgen (deze zet ik dan onder de lamp voor een uurtje) deze is voor de oogst, en dan met dat andere vrouwtje en mannetje wil ik zaden produceren.
Deze zaden bewaar ik dan in de koelkast.
Alle 3 de planten gaan in een pot van 7/8 CM, met normale potgrond van het merk fleurella.
Ik weet hoe ik ze moet laten ontkiemen, en als ze zijn ontkiemt doe ik ze in een mini kas.
Daarna pot ik ze natuurlijk over.
Hier zijn dan mijn vragen;
1. Is het mogelijk om bij goed weer de plant buiten te zetten, anders binnen voor het raam, en s'avonds als het nodig is m'n oogst plant onder een lamp te zetten?
2. Is de plant die ik wil gaan kopen, een goede plant voor mij?
Dit word mijn 1e plant.
3.Kan ik ze (als ze op z'n grootst zijn) nog steeds in een pot van 7/8 CM laten?
4. Is het produceren van zaden moeilijk?
Alvast bedankt.
Groeten Wigyour
Ik ben een nieuwe kweker, nadat ik op vakantie ben geweest ga ik wietzaden bestellen.
Dit is in de week van 27 juli en 2 augustus.
Ik wil de Chrystal nemen, dit is een kruising tussen de norhtern lights en de white widdow.
Hier is een link; http://www.onlinesmartshop.nl/chryst...na-p-1315.html
Dit word mijn 1e plant.
Ik wil hem voor een deel buiten en voor een deel binnen kweken.
Dus dan zou ik hem ook een uurtje (of meerdere uurtjes) boven een lamp zetten.
Dit is geen profesionele lamp, maar een normale bureau lamp, wel heel erg fel.
Ik wou dit als volgt doen;
Ik wil 2 vrouwelijke platen en 1 mannelijke.
1 vrouwelijke wil erg goed verzorgen (deze zet ik dan onder de lamp voor een uurtje) deze is voor de oogst, en dan met dat andere vrouwtje en mannetje wil ik zaden produceren.
Deze zaden bewaar ik dan in de koelkast.
Alle 3 de planten gaan in een pot van 7/8 CM, met normale potgrond van het merk fleurella.
Ik weet hoe ik ze moet laten ontkiemen, en als ze zijn ontkiemt doe ik ze in een mini kas.
Daarna pot ik ze natuurlijk over.
Hier zijn dan mijn vragen;
1. Is het mogelijk om bij goed weer de plant buiten te zetten, anders binnen voor het raam, en s'avonds als het nodig is m'n oogst plant onder een lamp te zetten?
2. Is de plant die ik wil gaan kopen, een goede plant voor mij?
Dit word mijn 1e plant.
3.Kan ik ze (als ze op z'n grootst zijn) nog steeds in een pot van 7/8 CM laten?
4. Is het produceren van zaden moeilijk?
Alvast bedankt.
Groeten Wigyour
Comment