Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vraag

Korting op 420shop
    Hoi allemaal,ik heb me eerste kweek buiten op het balkon
    6ams en 2 lemon skunk in potten van 15ltr eind mei gezet vanuit zaad
    nu allemaal rond de 120cm,hebben halve dag zon,
    misschien rare vraag maar weet iemand wat ik daar ongeveer vanaf ga halen per plant.thanx

Re: vraag

Tja zonder visueel beeld (foto's) is dah wel een hele moeilijke vraag. zeker omdat ze waarschijnlijk nog niet in de bloei staan.

Grtz

Comment

dat klopt ze staan nog niet in de bloei,
      heb ook geen camera ofzo om foto te maken
      de bloei moet elk moment beginnen volgens mij
      wanneer kan ik het met bloei voeding beginnen en stoppen?stoppen 2 weken voor oogst toch
      ik zou ze eigelijk sneller in de bloei willen
      omdat er veel politie in de wijk rondhangt en kheb er 8 staan van 120cm op me balkonnetje,
      flipperdeflip als ze an de deur staan

Comment

Bloeivoeding als ze in bloei gaan en idd 2 weken voor de oogst stoppen en pot spoelen dan alleen nog maar water.

Eerdter in bloei kan maar dan moet je ze gaan verduisteren zodat de planten nog maar 12 uur licht krijgen een heel gedoe en ze zullen over een week of twee wel vanzelf in bloei schieten dus ik zou die moeite niet meer nemen.

Over de opbrengst tja moeilijk hoor hank van zoveel factoren af. dus daar is weinig over te voorspellen. Ik zou je adviseren om eens goed door het forum heen te lezen vele antwoorden zijn hier reeds gegeven op je vragen.

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DanielvanRheenen View Post
          misschien rare vraag maar weet iemand wat ik daar ongeveer vanaf ga halen per plant.thanx
          Ik vraag me altijd af: hoe zal mijn eigen geteeld wietje smaken met al die goede zorg en zonder chemische troep, zoals in de shop wiet . Hoeveel ik heb ? Wat kan dat me schelen .

Grtz

Comment

Jah bobo daar zit ook wel weer wat in,beter dan de shop is het zoiezo voor mij,eind sep sluiten ze de shops in mijn regio.Dichstbijzijnde shop zit dan 20km verderop
            MET DANK AAN DE FOKING GEMEENTE BERGEN OP ZOOM
            Dus homegrown nu enigste optie zo een beetje

Comment

Bezig...
            X