Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Als je je plantje uit de grond trekt probeer zo weinig mogelijk wortels te beschadigen en bij het verplanten een goeie scheut wortelstimulator, zie je dat ze het moeilijk heeft om te herstellen een beetje snoeien. Dan zijn je wortels wat teveel beschadigt en hoe minder blad hoe minder verdamping (denk aan een stekje waar je blad moet verwijderen om uitdrogen tegen te gaan).
Hoop dat je hier wat mee kunt
PS: wel verdachte vraag, als je ergens een plant in het wild hebt zien staan best afblijven er bestaat zoiets als guerilla kweken
Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
ook al heb je 1000m2 over met perfecte omstandigheden... die planten zijn niet van jou, dus ook ik adviseer je toch om ze lekker te laten staan en zelf iets te gaan doen ipv een ander te benadelen
sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
Tja Escobar tis niet netjes wat je hebt gedaan
Maar ja dat is ook de risico's van guerrilla kweek ...
Ik zelf had ze laten staan en pas tegen dat de toppen goed waren een paar toppen gejat nu haal je hoop sjit op je nek en als ze er achter komen dat jij het heb gedaan dan krijg je nog meer sjit.
En het op forum zetten is helemaal niet slim misschien heb je wel van iemand zijn planten hier gepikt.
als je zo graag planten wil stelen nodig ik je graag uit om het hier te proberen maar weet zeker dat je niet ver komt of je moet een mooie afdruk op je strot willen hebben mijn hondjes doen het met plezier
laat de planten van een ander lekker staan en koop zelf een paar zaadjes of kloontjes
het is gewoon ziellig om bij een ander zijn planten uit de tuin te halen
en al zeker als die gene het gebruikt als medicijn zoals ik voor me rug klachten
maar bij deze ben je uitgenodigt om het te proberen
maar bedenk wel er loopt een am bulldog en kruizing rotweiler,am steffort los
Comment