Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit een mannetje of vrouwtje?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Is dit een mannetje of vrouwtje?

Korting op 420shop
    Beste forumleden,

ik heb wat rond gezocht maar kom er echt niet uit. Een hele tijd geleden hebben enkele slimmeriken op het land van een vriend van mij een 5 tal wietplanten geplant. Omdat deze akker bewerkt moest worden had hij besloten ze eruit te halen en ze thuis te planten. Al met al, weten we dus niet wat het is maar ben wel benieuwd. En ik hoop dus dat een van jullie mij hierbij kan helpen.

Groetjes.
    Attached Files

Re: Is dit een mannetje of vrouwtje?

gefeliciflapstaard zijn vrouwtjes dus over een aantal weken heb je rookwaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
      gefeliciflapstaard zijn vrouwtjes dus over een aantal weken heb je rookwaar

yes

ik ben zo blij, haha. Maar deze gevallen reiken bijna de twee meter en normaal zie je toch op de stam zeg maar dikke topvorming, is dit gewoon een andere (rare) soort ofzo.

Maar ik dacht zelf wel dat het vrouwtjes waren omdat ik van die witte krulletjes onder de okseltjes zag zeg maar en het leek me ook onlogisch als iemand mannetjes ging zaaien op iemands anders land. Maar het duurde wel lang want meestal zie je het toch meteen?

Groetjes

edit:
      Weet je het zeker en hoe kun je dat bij deze zien dan? Vond het namelijk wel lang duren
      Last edited by Stevenn; 17 September 2009, 16:48.

Comment

Comment

Om te zeggen welk soortje het is is echt een onbegonnen werkje, der zijn zoveel soorten+ er komen dagelijks nieuwe soortjes bij
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

haha was het maar zo, dan had-ie mij even kunnen vertellen welke soort het was

Comment

hehehe

Comment

Bezig...
              X