Hallo mede forumgebruikers!
Ik zou graag even een puntje van effectiviteit aan de orde brengen.
Bij elke vraag van een member over bruine blaadjes/verkleuringen etc, worden er eerst altijd vragen gesteld door de ervaren members over de groeiomstandigheden van de plant en of er een foto bij geplaatst kan worden.
Om de overzichtelijkheid van het forum en het effectief stellen van vragen te verbeteren vraag ik uw aandacht om het volgende:
Bij het stellen van een vraag noteer de volgende aspecten:
-Welk voedingsmedium gebruik je (potgrond/cocos etc?)
-Welke bemesting gebruik je, en in welke hoeveelheid? (vloeibaar, merk, vast)
-Waar staat je plant? (in de tuin, balkon, bos, binnen?, onder lamp? wat voor lamp, afstand)
-Hoe geef je je planten water? (hoe vaak, hoe veel)
-Voeg zo mogelijk een foto toe!
- .... (Aanvulling?)
Zo kunnen de deskundigen op het forum uw vraag makkelijker en sneller beantwoorden.
Mijn advies is om net zoals in het voorstel-topic een malletje te maken waardoor vragen beter gesteld zullen worden.
Bedankt voor jullie aandacht
Groetjes Tosti
Ik zou graag even een puntje van effectiviteit aan de orde brengen.
Bij elke vraag van een member over bruine blaadjes/verkleuringen etc, worden er eerst altijd vragen gesteld door de ervaren members over de groeiomstandigheden van de plant en of er een foto bij geplaatst kan worden.
Om de overzichtelijkheid van het forum en het effectief stellen van vragen te verbeteren vraag ik uw aandacht om het volgende:
Bij het stellen van een vraag noteer de volgende aspecten:
-Welk voedingsmedium gebruik je (potgrond/cocos etc?)
-Welke bemesting gebruik je, en in welke hoeveelheid? (vloeibaar, merk, vast)
-Waar staat je plant? (in de tuin, balkon, bos, binnen?, onder lamp? wat voor lamp, afstand)
-Hoe geef je je planten water? (hoe vaak, hoe veel)
-Voeg zo mogelijk een foto toe!
- .... (Aanvulling?)
Zo kunnen de deskundigen op het forum uw vraag makkelijker en sneller beantwoorden.
Mijn advies is om net zoals in het voorstel-topic een malletje te maken waardoor vragen beter gesteld zullen worden.
Bedankt voor jullie aandacht
Groetjes Tosti
Comment