Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm buitenkweken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vragen ivm buitenkweken

Korting op 420shop
    hallo, ik ben van plan om volgende lente mijn eerste keer eens wiet te gaan planten ... en dit in een bos hier in mijn buurt ... uiteraard wil ik dat dit niet opvalt voor mensen die passeren dus wou ik een soort die niet al te hoog groeit , max 1m ... men heeft me aangeraden om Californian Orange Skunk is dat de juiste keuze?

ook had ik graag een soort waar je niet al teveel bij moet doen , gwn in volle grond laten staan tussen brandnetels en dergelijke en dan eind september oogsten ... is dat mogelijk? of is het af en toe nodig om je plant water te geven of te voeden enz.

grtz

Re: Vragen ivm buitenkweken

Je kan eigenlijk elke soort wiet nemen. Je kan de plant gewoon klein houden door te toppen of te fimmen.

Als je daar iets meer over wil weten moet je even op de search zoeken.
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Hi lord,
      Om te oogsten in september ben je toch aangewezen op een vroegbloeiende of autoflower plant.
      Omdat je tijd genoeg hebt om dit uit te zoeken raad ik je aan om eens de diverse zaadbanken uit te pluizen om te zien welke plant voor jou geschikt is wat smaak en afbloeitijden betreft.
      Growshop alien(de sponsor van dit forum)heeft een zeer uitgebreide zaadbank waar je wel een paar uurtjes zoet zal zijn.

Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

ok bedankt dat ga ik zeker eens doen ; )

Comment

Bezig...
        X