Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bijna,....oogsten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bijna,....oogsten?

Korting op 420shop
    dit is mijn eerste kweek gewoon in 15liter potten,....
    elke dag water en wat pokon om de paar dagen
    mijn vraag = wanneer moet ik ze oogsten ,...
    hier een paar foto s

Re: bijna,....oogsten?

voordat de buren ze weghalen

Comment

Welkom op het forum

Zoek! En gij zult vinden... http://jointjedraaien.nl/wietforum/f27/ 4e sticky

Tosti

Comment

Ziet er goed uit, lekker groen.

Het zal niet meer zolang duren tegen dat je kan oogsten, ik gok nog 2weken dus die toppen zullen nog beetje bijzwellen en het zijn nu al zo een mega toppen.

De haren zien er nog wit uit dus dit wil zeggen dat die nog serieus aan het zwellen zijn vanaf een groot deel van je haren bruin word ben je best dat je es checkt met een loep op de trichomen als die milky en neem +-1/3 amber is dan heb je het ideaal effect stoned/high en doe je de plant af op zen topperiode.

Heb je geen microscoop ben je best dat je wacht tot 80/90% van de haren bruin zijn.

check es dit topic: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

helemaal eens met smoking fifi maar wat voor soort is het?

Comment

Geen idee?

Had er 7 uit zaden gekweekt ,voor de lol om te kijken of het wou ,....
            twee mannetjes waren erbij, heb er nu nog vijf over.

Nog twee weken?... Ben al gestopt met voeding 2 planten worden al wat geel in de bladderen zal ik er nog een beetje Pokon bij gooien,....maak nog wel een paar fotos

EN heb gehoord dat je gele bladderen weg moet halen (heb ik nog niet gedaan lijkt mij van niet)
            Last edited by _THC_; 24 September 2009, 17:07.

Comment

Last edited by _THC_; 23 September 2009, 18:10.

Comment

Van foto 2 wordt ik warm

Comment

Geen idee?

Had er 7 uit zaden gekweekt ,voor de lol om te kijken of het wou ,....
                  twee mannetjes waren erbij, heb er nu nog vijf over.

Nog twee weken?... Ben al gestopt met voeding 2 planten worden al wat geel in de bladderen zal ik er nog een beetje Pokon bij gooien,....maak nog wel een paar fotos

EN heb gehoord dat je gele bladderen weg moet halen (heb ik nog niet gedaan lijkt mij van niet)

Comment

Comment

' zal ik er nog een beetje Pokon bij gooien,'

NIET doen!
                      Of je moet Pokon biologisch hebben.. maar die rotzooi die ga je zowiezo oproken als je die er nu bij gooit.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

oke dan doe ik dat niet volgens mij hebn ik meeldauw ,.,
                        allemaal witte vlekken op het blad lijkt op poedersuiker.
                        kan dat veel kwaad voor mijn plant,.

Comment

Je zou tot twee weken voor de oogst silinal - oplossing kunnen spuiten over je plant.
                          Denk dat het nu nog wel zou kunnen. Spuit bij voorkeur 's avonds wanneer de zon onder is, anders krijg je verbrande bladeren.

Andere optie is watercuren: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing-t3428.html

En nog een andere optie is gewoon niets doen. Hopen dat die schimmel zich niet te snel uitbreid.

Groetjes Tosti

Comment

heb er de melk water oplossing op gespoten hopen dat het werkt,
                            die witte vlekken verspreiden nu wel snel van de week was het veel minder en zit nu ook al in de buurt van de toppen maar gelukkig er nog niet in.

de bladeren worden al langzaam geel hoelang zou het nog moeten duren om te oogsten,.... 2 weken?

groeten thc

Comment

Ja zoiets denk ik. Moet je tegen die tijd maar weer een paar foto's plaatsen.

Die melkoplossing was ook nog een optie inderdaad

Comment

Bezig...
                              X