Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje, bruine blaadjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vraagje, bruine blaadjes

Korting op 420shop
    Beste...

Ik heb me paar maanden geleden 2 zaadjes royal automatic gekocht, naar het schijnt zijn dit lowriders, dezelfde tijd of mijn vriend, alles samen begonnen (kiemen, etc...), nu na een paar maanden zijn zijn plantjes al geoogst en heeft hij ze bij wijze van spreken al bijna allemaal opgerookt. Terwijl mijn plantjes nog maar de helft zo groot zijn als die van hem geweest toen hij geoogst heeft. Toch staan ze even lang van tijd. Onlangs zijn veel blaadjes bruin beginnen worden, dacht dat mss mijn potje te klein was dus heb ze overgepot in een grotere. Maar steeds meer blaadjes worden bruin. Zijn mijn plantjes klaar voor de oogst? of doe ik iets verkeerd? Ik geef ze zeker genoeg water en ook niet te veel denk ik, want in het begin zagen ze er erg gezond uit. Maar ze groeiden wel ERG traag.
    Kan iemand mij helpen aub...
    Heb hier enkele foto's ook...

Re: vraagje, bruine blaadjes

wowwwww...wat een grooote foto s zeg .......maar wel leuk om te zien

Comment

ja sorry daarvoor, denk dat ik klein foutje heb gemaakt met het uploaden
      excuses daarvoor

Comment

Denk wel dat die af mag, heb je soms geen loep of microscoop?

Anders check es dit topic: --> http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Comment

ja... in de zon in de zomer, maar in juli was het niet zo schitterend weer buiten natuurlijk... dus heb die even binnen gezet onder een lamp... maarja, is niet hetzelfde natuurlijk. Ga die 1 gewoon afhakken en laten drogen, zal een bittere oogst zijn maar beter dan niks zeker? :p volgend jaar dikke struik!

Comment

Zo mag ik het horen

Denk dat je buiten meestal toch meer licht heb dan een lampje binnen.
              Don't underestimate, the power of the sunnnn.

Comment

Bezig...
              X