Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over buitenwiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje over buitenwiet

    Korting op 420shop
    Hallo Mensen,

    Wie kan mij helpen of goede adviezen geven mbt een plant in de volle grond.
    Ik heb 1 skunkplant in de volle grond staan en deze is al redelijk breed en hoog. Er zit ontzettend veell blad aan, 't lijkt wel een kerstboompje. Ik ben zelf redelijk onervaren, maar hoor van iedereen weer andere dingen.
    Laatst gehoord dat ik alle kleine blaadjes en takjes onderaan de plant en in 't midden ( waar de zon toch niet echt goed bij komt) al weg moest knippen en al kon beginnen met wat grotere bladeren weghalen.
    Anderen zeggen weer dat 't tijdens de groei moet gebeuren en weer anderen zeggen juist dat je tijdens de groei niets weg moet halen, want dan gaat de energie naar 't herstel van de plant.
    wat is nu juist of 't beste mbt weghalen van het kleine grut en de grote bladeren. Hebben jullie hier l eens mee geexperimenteerd.

    Las in een ander stukje dat een mix van beenderenmeel, potgrond en wormenmest een goeie boost was voor een plant. Waar is dat te krijgen en geldt dat ook voor een plant in de volle grond.
    Ben benieuwd naar jullie antwoorden.
    Alvst bedankt, groetjes Sjimke

    #2
    Re: vraagje over buitenwiet

    Als je deze vraag in het goede subforum zou plaatsten, zou je veel sneller je antwoord krijgen.

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: vraagje over buitenwiet

        niets weg knippen tenzij je toppen klaar zijn !

        Comment


          #5
          Re: vraagje over buitenwiet

          Bladeren horen aan je plant waarom verwijderen de bladeren helpen je plant alleen maar en in de bladeren verwerk de plant zijn afval stoffen
          Suc6
          God was never on your side..

          Comment

          Bezig...
          X