Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nog steeds geen bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nog steeds geen bloei

Korting op 420shop
    Last edited by mega_stihl; 2 October 2009, 22:35.

Re: Nog steeds geen bloei

Hoe kan jou plant binnen wel in bloei hebben gestaan en nu niet meer das onmogelijk de bloemen zijn toch niet verdwenen?
    En planten die eerst een temperatuur van 23 graden hadden buiten doen ja das vragen om problemen
    God was never on your side..

Comment

typfout, plant stond binnen in "groei"
      Plant staat nu al 2 weken buiten en is op die tijd een 20tal cm gegroeid. Plant heeft wel het mozaiekvirus, dunno of dit enig effect heeft.
      Als ik kon stond de plant ook nog steeds binnen, maar dit is helaas niet meer mogelijk
      Last edited by mega_stihl; 2 October 2009, 22:42.

Comment

ik weet echt niet of het nog mogelijk is dat je plant de koude gaat kunnen overleven... 3 planten van mij staan ook buiten en 2 er van hebben sinds 2weken bloeiverschijnselen, een andere iets meer dan 3 weken, maar deze zien zwaar af van de koude, zien er paars van... (zoals wij blouw van de kou ) maar dat paars betekent eigenlijk stress maar ziet er echt niet veelbelovend uit.. toch ga ik er alles aan doen men schatjes zo lang mogelijk in leve te houden.. kon ik ze maar een warme jas aantrekken

greets en toch ng succes...

o ja u planten zullen nu wel in bloei staan maar duurt minstens 1 week voor je bloeiverschijnselen hebt... (het kan dus binnen een dag of 2 zichtbaar worden)

Comment

nog steeds niets

Comment

je moet zien dat er s'nachts geen lamp in de buurt is want door meer dan 12u licht kan de plant niet in bloei gaan...

Comment

waarschijnlijk ben je te laat begonnen met opgroeien van de plant, heeft de plant niet de juiste golflengte aan licht gekregen ..
              Enige oplossing die wel iets van resultaat kan geven : binnen plaatsen 8 uur onder tl lamp

Comment

Bezig...
              X