Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Help!

Korting op 420shop
    Geachte medekwekers,

Dit is mijn eerste jaar kweken en het gaat gelukkig goed met mijn plantjes.
    Ik heb alleen een paar vraagjes.

*Mijn planten staan nu goed in bloei, maar veel bladeren eraan beginnen geel te worden de toppen gaan goed maar ik vraag me af of het veel uit maakt of de bladeren geel worden, van te voren had ik dit ook wel maar nu ze in bloei staan begint het veel meer te komen, zou dat komen dat de toppen meer voedingsstoffen opnemen ofwat? En wat zou ik er aan kunnen doen.

*Ik heb in de groeiperiode BN grond supermix van Bio Nova gebruikt. Dat diende ik 1 keer per week toe en ik merkte dat ze er goed van groeide. Maar nu heb ik BN P-K 13+14 ook van Bio Nova wat ik ook wekelijks opbouwend toedien. Maar naar mijn verbazing lees ik op dit forum van verschillende mensen dat ze het meer dan 1 x per week toedienen. Heeft dat geen kwade gevolgen? Bloeien ze daardoor beter of krijg je dikkere toppen?

Antwoord? Graag!

Alvast bedankt mensen
    Gr,
    Berrys

Re: Help!

Hey enkele foto`s kunnen wel helpen, maar ik vermoed dat hje met een stikstof tekort zit.

Voeding geef je wanneer je planten erom vragen (verbleken van kleur), sommige vragen om heel weinig voeding (dan kan je toekomen met 1x weeks fo zelfs zonder) en andere planten meer...
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Hoe lang staan de planten al in bloei?
      Hoe lang moeten ze nog?
      Kweek je binnen?

Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

ach die paar gele bladeren maken niet zoveel uit, gebeurd wel vaker in de bloei. en met nog maar even te gaan zou je je geen zorgen moeten maken.. als je geen rot/schimmel hebt. wees blij!

Comment

Sorry maar een fototoestel heb ik op he moment niet tot mijn beschikking.
          Een kennis van me zei ook dat het niet zo erg was maar ik denk ik vraag het even na.
          Ik weet niet precies hoelang mijn planten al in bloei staan maar ik geloof een week of 4-5.
          De trichoms zijn nog goed milky dus ik zal nog even moeten wachten.
          Ze zien er voor de rest goed uit. Ik kweek buiten, maar heb ze onder een afdak staan vanwege het slechte weer de afgelope dagen. Ik heb er al wel een paar hele kleine stukjes toprotting uitgehaald (bruine stukjes in de toppen?) en ik kijk dat elke dag na op advies van mijn kennis. Ik denk dat ik nog een week of 2 te gaan heb tot dat mijn toppen echt dik en rijp genoeg zijn en dan hoop ik er een mooie hoeveelheid aan over te houden.

Bedankt voor de adviezen,

Gr berry!

Comment

Bezig...
          X