Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Late bloei?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Late bloei?

Korting op 420shop

Re: Late bloei?

Zet er eens een foto op,dat helpt altijd.
    Sativa zeg je,weet je ook welke?

Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Ik kocht de zaden via 'n online growshop. Ik koos toen voor Tundra van Dutch Passion Seeds, 'n autobloeier. Die worden normaal gezien 'n 60 cm of zo, en komen normaal gezien rond de vierde week in bloei. Tundra is een aanrader voor buitenkweek (kruising tussen 'n ruderalis en Passion Nr.1 van Dutch Passion Seeds).

Na de 6de week zag ik nog steeds geen tekenen van bloei, en de plantjes bleven maar hoger en hoger worden. Vond ik niet normaal en nam contact op met Dutch Passion. Er werden blijkbaar Tundra zaden ingepakt (eerste productie denk ik) die de autoflower-eigenschap nog niet bezaten. Ik heb dus wel een kruising tussen die ruderalis (lowryder) en Passion Nr. 1, maar een niet echt stabiele. De bladen zijn duidelijk sativabladen, lange en dunne vingers, wat in feite niet kenmerkend is voor de ouders van de Tundra. Allemaal wat raar en vervelend vind ik wel.

'n Lange uitleg, I know, maar zelf kan ik niet met zekerheid zeggen welke soort ik nu staan heb in feite. Ik zet gauw wat foto's opt forum.

Thankx! Greetz!

Comment

Dit zijn foto's heel sterk vergelijkbaar met wat ik staan heb.. We zijn nu 10 oktober. Is dit niet heel weinig resultaat voor de tijd van het jaar? Hoe lang zouden ze nog moeten staan ongeveer? Dank u!

Greetz!

Brewer
        Attached Files

Comment

kijk voor een sativa die dus langer bloeien ookal is het een kruising autoflower
          ben je veel te laat gestart
          waarschijnlijk zal je de plant moeten oogsten voor dat het rijp is omdat het weer niet
          echt mee zal gaan zitten.

mvg DH

Comment

Daar vreesde ik al voor..

Denk wel dat ik ze zo lang mogelijk ga laten staan nu. We zullen het weer wat afwachten he. Ik kan ook nog 'n afdakje fabriceren of zo, zodat ze de plantjes toch wat uit de regen staan. Ik dacht aan een doorzichtig zeil, douchegordijn bvb.. We fixen het wel McGuyver-style.

Ik hou jullie op de hoogte! Thanks voor de reply friends!

Brewer

Comment

Misschien een weekje voor ik oogst, kan ik ze klieven.. Tzullen zo geen grotere toppen worden, maar misschien wel meer potente.

Goed idee of beter laten?

Grtn!

Brewer

Comment

Dat afdakje is al een erg goed idee,die planten moeten nog wel even,
                Hou ze zo droog mogelijk,ook opletten met wateren,ze verbruiken nu nog weinig water,
                Klieven een week voor de oogst is ok

Grts
                Daniella

Misty's ABC

Comment

Ik denk dat het een halfautomaat is. De ene plant bloeit automatisch en de andere pas als de herfst komt.

Zorg wel da ge de zijkanten van de plant niet afdekt, tegen toprot is het goed dat de wind je toppen mooi droog kan blazen.

gtzz
                  Last edited by janleuri; 11 October 2009, 14:14.

Comment

afdakje met douchezeil ? succes!
                    ik had ook zoiets gemaakt. na 2 uur ging het stormen en na 4 uur lag dat ding bijna bij de buren in de tuin.

Comment

Lol robin..
                      Dat was dan zeker niet McGuyver-style,bij hem werkt alles.

Grts
                      Daniella

Misty's ABC

Comment

hoy ik ben steven heb mij dit jaar 4 plantjes geplant die nu toch wel tot een dikke 3m zijn gegroeit echt ni te geloven !!! voor mij dan toch ben niet zo ervaren kweker is mijn 2e keer en ben er best trots op nu met die week slecht weer krijg ik temaken met toprot echt kut !!! heb daarstraks alles zo goe mogelijk weggeknipt hopen da het ni erger word ga der straks eens wa nieuwe foto's van trekke[/IMG]n

Comment

zonde man

Comment

maar wel biggie plante

Comment

[/IMG]nu zijn ze zo te gek ni ???? vorig jaar had ik een plantje van ongeveer 1,5m dus dacht dit jaar 3 meer en dees ist resultaat Van 4 stekjes
                              Last edited by bobo; 11 October 2009, 19:34.

Comment

Bezig...
                              X