Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

    hallo ik heb vaak buiten gekweekt maar het is meer geluk dan wijs heid.
    ik geef je wel de andworden met wat ik heb gedaan. ik hoop dat je er wat mee kan.

    - Zou ik ze in de grond of in een pot moeten plaatsen ? ( ik weet dat je in een pot bepaald hoogte's hebt voor de plant )

    ik heb altijd een kuil gegraven van ongeveer een halve tot een hele meter en dat gevult met potgrond.


    - Zou ik een afdakje moeten maken of toch maar niet ? ( regen is niet schadelijk in de groei )

    ik heb het nooit gedaan als het een beetje tussen de bomen maar wel genoeg licht heeft is het goed ( zo heb ik nooit toprod gehad.)


    - Als ik het niet zou doen komt er dan zoveel toprot op ?

    zie vorge andwoord.

    - 1 keer in de 2dagen watergeven is voldoende toch ?

    als het een lange droge piriode is dan wel maar in nederland of belgie heb je dat tog haast nooit (kijk vorge zomer)

    - Krijg ik veel THC op mijn toppen als ik ze zo ga kweken ?

    redelijk

    - Zullen de toppen groot worden ? of gaan ze op niets trekken als ik ze buiten ga zetten ?

    als je goeie buiten planten heb dan kunnen er dikke toppen aan komen.

    - Is dit een goed plan ?

    ja heb ik zelf ook een aantal keren gadaan.

    - Als ik ze in de breedte laat groeien komen er meer of dikkere toppen, dus ik ben vanplan dit te doen. Wat is het stevigste tegen de wind ? in lengte of in de breedte ? ( sowieso bamboestokken )

    in de lengte komen er groter toppen aan
    maar je kent het gezegde hoge bomen vangen veel wind.
    dit is echt een keuze die je zelf moet maken. vind ik.

    MVG sshgrower

    Comment


      #3
      Re: Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

      Om de 2 dagen naar je planten geloof me voor je het weet heb iemand anders ze gevonden
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

        Thx voor je post. hierdoor weet ik al dat ik ze gewoon in de grond zal zetten en geef afdakje nodig heb.

        Andere tips zijn altijd welkom dit gaat mijn eerste keus zijn.

        Ik heb gehoord dat deze planten goed zijn voor buitenkweek:
        -Purple haze
        -Silver pearl
        -nlx
        -v5
        -white widow ( maar deze riekt ontzettend hard )

        Welke zou voor mij de geschikte keuze zijn ? Ik heb graag een zoete sterke smaak waar ik toch wel high/stoned van word.
        ( purple haze, silver pearl, v5 not nooit gerookt )

        Andere planten die geschikt zijn voor mijn kweekje zijn altijd welkom !!!

        Tegen belladonna, hmmm kan goed zijn dan kan ik ook wel elke dag eens gaan kijken maarja.
        Het is zeker een zeer moeilijke plaats.
        Kort beschreven: Een zeer groot bos waar een stijle helling staat met struiken van ongeveer 3-4 meter hoog, daar naar boven lopen en dan zie je een hele grote plaats met nog allemaal andere groene planten en ZEEEEEEEER veel brandnetels.
        90% zeker dat niemand daar zal komen, tenzij ze weten dat er planten staan.
        Last edited by Tzjee; 13 October 2009, 18:46.

        Comment


          #5
          Re: Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

          Als er 5 vriendjes zijn die het weten ga je 90% zeker niet oogsten.
          Kijk verder eens op het forum rond,er zijn wel wat tips en verslagjes van guerilla kweken.

          Grts
          Daniella
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

          Misty's ABC

          Comment


            #6
            Re: Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

            Deze week was er net nog iemand die ook met zen vrienden wou kweken xD zijn jullie dan niet zo slim ? je word zeker gepakt met zoveel mense die het weten

            mvg Izzz

            Comment


              #7
              Re: Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

              Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13 View Post
              Deze week was er net nog iemand die ook met zen vrienden wou kweken xD zijn jullie dan niet zo slim ? je word zeker gepakt met zoveel mense die het weten

              mvg Izzz

              maar dat is het em net ?
              Slechts 3man kent die plaats. maar alleen ik weet dat ik daar ga kweken ?
              We komen er echt nooit maar we kenne die plaats. en ik ga het hen niet vertellen dat ik daar planten ga zetten

              aub geef wat tips i.p.v. te zeggen dat het sowieso geript word dat is niet. 99% zeker

              Comment


                #8
                Re: Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

                Hoe minder mensen het weten hoe beter. Als je guerilla gaat, maak dan ook dat je bvb kippedraad hebt om je plantje in het begin wat te omheinen, beschermen. Konijnen en andere beestjes vinden zaailingen blijkbaar zeer smakelijk (weet ik uit ervaring).

                Succes volgend jaar!

                Greetz!

                Brewer

                Comment


                  #9
                  Re: Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

                  Tis een feit dat als je iemand een geheim verteld dat die persoon het altijd aan 1 iemand door verteld.

                  Wil je een goede gurilia kweek doen
                  1 Doe het alleen
                  2 Berijd je goed voor
                  3 Beste kom je zelf in totaal van zaadje tot kweek maar 3 keer op die plek
                  Anders krijg je loop sporen of volgen andere je

                  Suc6
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

                    Vraagje: betekend gurilia dat je het op een afgelegen plaats doet ipv thuis?

                    Comment


                      #11
                      Re: Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

                      Ja klopt das gurilla
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

                          En wanneer kan ik dan het best planten ? in mei toch ?

                          Comment


                            #14
                            Re: Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

                            Mei naar buiten is prima,hou voor de zekerheid half tot eind mei aan,
                            Liefst binnen een aantal weken voorgroeien(onder tl bijv)
                            En verder hier nog een heleboel tips ---> Guerilla kweken/farming tips

                            Grts
                            Daniella
                            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                            Misty's ABC

                            Comment


                              #15
                              Re: Niet in huis/tuin, maar op een afgelege plaats

                              Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View Post
                              Mei naar buiten is prima,hou voor de zekerheid half tot eind mei aan,
                              Liefst binnen een aantal weken voorgroeien(onder tl bijv)
                              En verder hier nog een heleboel tips ---> Guerilla kweken/farming tips

                              Grts
                              Daniella
                              jap thx, die link heb ik al goed bekeken. maar als ik het plantje moet gaan voorgroeien. hoe groot moet hij zijn voor ik hem buiten kan gaan plaatsen dan ?

                              ik kan het plantje wel even op mijn kamer zetten, ik zeg wel dat ik het plantje van me meisje heb gekregen tot je het ziet dat het wiet is en dan zou ik hem graag willen verplaatsen...

                              Comment

                              Bezig...
                              X