Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help mee soortje kiezen!!!!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Help mee soortje kiezen!!!!!!

Korting op 420shop
    hoi

Hier zijn we weer.
    We zitten te denken over de buiten kweek in 2010.

Welke soorten we zullen nemen we hebben er een paar gevonden die ons wel wat lijken.

1. Ganesh spirit (nu uitverkocht)
    2. Jack 47
    3. Moham Ram

Nummer 1 en 2 zijn dan voor in de kas en 3 zou dan voor buiten zijn.
    Nummer 1 en 2 gaan we net als dit jaar ook weer eerder in bloei zetten.

We zijn op zoek naar een soortje met een beetje sativa high.
    Wij zijn echt op zoek naar een lekker goed smaakend soortje.
    Een soort met een sativa high en dus geen bank plakker.

Het liefst hebben wij een bloeitijd van tussen de 7 en 9 weken.
    Een lekker haze smaak mag ook, maar met een korte bloeitijd.

Hebben jullie ervaring met deze soorten of kunnen jullie ons een ander soortje aan raden????

En dan de laatse vraag hebben jullie ervaring met de sweetseeds zaden??

Grzzz tiezzz

Re: Help mee soortje kiezen!!!!!!

Hebben jullie ervaring met deze soorten of kunnen jullie ons een ander soortje aan raden????
    Ondanks dat deze thread al 2 weken oud is maar nog niet beantwoord is ga ik toch even mijn bijdrage leveren:
    Sativa's die 7-9 weken bloeien zal je redelijk moeilijk vinden. Althans als je een goede high wilt, zoals je van een Sativa mag verwachten. Ze bloeien immers langer dan de doorsnee soortjes (hybriden).

En dan de laatse vraag hebben jullie ervaring met de sweetseeds zaden??
    Ervaring niet maar ik kan er mij 100% voor garant stellen dat het ENORM goed zaad is, vooral op vlak van Feminised zaad natuurlijk, het is wat zij doen en wat ze volgens mij het beste doen. Als je op zoek bent naar feminised zaad dan moet je sowieso bij die bank terecht. Heb heel goede dingen gehoord over hun Psychodelica (als je dan toch aan High bent, eerder dan stoned ).
    Ook weinig last met Hermafrodieten (wat mij betreft, van de 5-10tal kweekjes met SS-zaadjes, had er nog geen enkel last van herma's. Dat zijn dus zeker cijfers die kunnen tellen).

Haze, Sativa's mag je zeggen bloeien dus iets langer. Als je echt richting 7 weken bloei wil gaan dan moet je absoluut voor de Indicasoorten gaan.
    Mocht je nog wat extra's willen omtrent je keuze dan verwijs ik je graag naar m'n draadje:
    Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!

Greetzzz

Jona
    Last edited by Jointjedraaien; 28 March 2010, 16:31.

Comment

cannalope haze ziet er wel een lekker soortje uit, 95% sativa en 5% indica genen. met 8 weken bloei, ik vind het wel raar dat er nergens geen buitenkweek verslagen over te vinden zijn.

gtzz

Comment

Ons klimaat is niet goed voor sativa`s, tegen dat die afgebloeid zijn zitten ze al vol toprot en begint het al te vriezen
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Lijkt me als deze soort 8 weken bloei aangeeft dat je die op tijd afgebloeid krijgt?
          Soms zit het er wat naast,en aangezien het een 95% sativa is kun je daar wel op rekenen,maar zou dan toch met een week of 10 klaar moeten zijn.
          Als je op tijd verduistert is langer ook geen probleem zou ik zeggen.

Grts
          Daniella
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Ja met te verduisteren zou je het misschien wel kunnen halen.Was ik effe vergeten.
            ik heb vande zomer opgelet bij vrienden en degene die ik kende met sativa`s is de bloei ook enkele weken later gestart of bij indica`s en hybrides. Kan wel toeval zijn.
            Ma voor buiten zou ik persoonlijk een early soortje voor ons klimaat gebruiken.
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Wat ik je kan adviseren is een back-up te zetten. Mocht het fout lopen met je Sativasoortje (zo kreeg ik vanmorgen nog een sms van iemand met de vraag of hij ze aan 60% bruine haartjes mocht omleggen omdat hij last heeft van toprot, heel logisch, we zijn immers al November!). Dus best opletten met die Sativasoortjes. Een indica of een korte bloeier zetten zodat je al enige zekerheid hebt kan je eventueel wat ontgoocheling besparen .

Greetzzz

Jona

Comment

Hoi

Ik had de hoop op een reactie eigenlijk al op gegeven vandaar dat mijn bericht ook een beetje laat is.

Bedankt voor jullie reacties.

We zullen jullie adviezen even gaan uitpluizen wat het beste is voor ons.

Als we voor een sativa gaan dan gaan we die eerder al midden in de zomer afbloeien en ze staan in een kas dus geen last van het weer.

We hebben wat zaden gekregen dus we zetten zeker 1 sativa neer en verder kijken we nog even rond.

Grzzz Tiezzz

Comment

ok als een fermente buitenkweker en met een maatje die genetica verstaat als geen een kan ik je de volgende raad geven.

die jack 47 ken ik niet maar klinkt goed.

die mohan ram beestige plant voor binnen niet echt iets voor buiten.

een sativa korte bloei en een haze smaak dan kan ik je newyorkdiesel special aanraden is gekruist met haze en heeft echt die smaak maar is wel klaar in 9 weken dus een vroege sativa.

anders Gran prix van EclusiefSeeds is ook een sativa met korte bloeiperiode en fruitig haze smaakje.

Comment

Bezig...
                  X