Ik heb al paar takken laten drogen in een donkere kamer sinds eergisteren. Nu had ik graag een voorproevertje gemaakt en zou ik willen weten hoe je dit proces voor 1 topje kan versnellen. Ik heb reeds ergens gehoord van dit effe in de oven op te warmen. Kan dit lukken en zo ja op hoeveel graden en hoelang?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
versneld drogen
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: versneld drogen
zo "koel" mogelijk lijkt mij
maar als je echt een voorproevertje wilt, leg dan een topje op een externe hd of op je harde schijf in je computer voor een paar uurtjes....
maar hou wel rekening met het niet aanwezig zijn van smaak en effect omdat het nog niet gecured issigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
-
Het is zeker niet de bedoeling dat ik mijn opbrengst verknal door dit.
Ik wou nog snel een jointje voor het slapen roken en ga het toch eens met de oven proberen, laten we hopen dat de smaak en het effect wat meevallen. Morgen zullen we eens de harde schijf en ventilator testen
Comment
-
Gewoon in een donkere ruimte hangen, zorgen voor goede luchtcirculatie en ventilatie van de droogruimte. En veel geduld hebben. moest je snel een jointje willen roken zou ik de truc voor goedkoop hash maken proberen, je wiet in de vriezer leggen, en dan met een panty in 2 halve colaflessen schudden tot je een beetje lage kwali hasj hebt. gtzz
Comment
Comment