Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nog verre van oogstbaar?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nog verre van oogstbaar?

Korting op 420shop
    hey ik heb 4 plantjes buiten guerilla-stijl staan, maar de toppen zijn nog echt klein. Ik ben op internet gaan kijken wanneer gaan oogsten(waaronder deze site natuurlijk) en daar stond halverwege oktober, wanneer je haartjes bruin zijn(lijkt me ook broodje aap), trichomes bekijke(geen beschikking over een echt goede zakmicroscoop). Ik maak me beetje zorgen: het is al halverwege oktober en de temperatuur zal verder gaan afnemen en meer gaan regenen, maar me plantjes zien er nog wel redelijk gezond uit, maar hebben nog erg kleine toppen en de trichomes zien er nog wel milky uit en nog niet amber(6x vergrootglas).

bijgevoegd een site met 10 foto's van 4 planten(2 lijken me een toprotgevalletje te hebben

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Advies is nodig

Re: Nog verre van oogstbaar?

een groot deel van mijn toppen ziet eruit als deze (zonder de verschrompelde bladeren wel)

(soit, pic marcheert ni. de 3e foto dus)

die ga ik dees weekend oogsten. maat komt nog langs met boekje over oogsten voor uitsluitsel (naast al de info op internet).

maar euh, kunnen die verschrompelde bladeren niet wijzen op toprot? zien er ook wel grijs en bruin uit.
    soit, geen stress, ik ben maar een beginner. anderen zullen wel meer weten.

congrats on the guerillakweek!

Comment

Die op de derde foto heeft flink wat rot te pakken, ziet er niet
      goed uit, denk ik.
      Ook op de derde laatste foto (met het gekrulde blaadje) lijkt me toprot...
      Topjes zijn klein maar zien er voor de rest wel smakelijk uit hoor...
      Hou de rot goed in de gaten, in deze periode kan het zeer hard gaan, zeker als
      je planten guerilla staan en je ze niet zo vaak kan nakijken.

Comment

bedankt allebei voor de reply's
        ik haal de toppen met toprot zo spoedig mogelijk weg en zal het verder nog wel even afwachten met het oogsten van m'n plantjes.

Comment

Bezig...
        X