Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.
hallo medekweekers.
mijn plantjes doen het in iederng eval goed en eentje is echt al meer dan 20 cm
mar ik had eens een vraagje ik hoorde dat een keer je zaadje is ontkiemt en er en plantje si dat je het bijne niet mocht verplaatsten.. is dit waar? en weet er iemand hoe je een bepaalde soort cannabis plant herkend want ik weet niet wat voor zaa dik heb geplant
mvg laurens
oke alles ging goed tot gisteren.
gisteren gingen mijn blaadjes van een plantje hellemaal slap hangen eerst dacht ik te weinig water heb ze bij gegeven maar dit blijkt niet te helpen. voeding hebbenz e nog niet nodig want ze staan in verse grond. 1 of 2 weken
bij een ander plantje beginnen de blaadjes ook wat slap te hangen en krijgen ze en witte verkleuring zo wit groene vlekken. hier heb ik nog gen foto van die volgt morgen.
misschien komt het door het slechte weer?
ik ga ze morgen extra verlichten met 2 tl lampen en zien of dit helpt
grtz
ik heb spijtig genoeg niet echt een goede foto met loblaadjes en alles erop maar ik heb de lijnen wat dikker gemaakt
trouwens met mijn grootste plantjes alles in orde behalve 1blad vertoond teken van stres n 2 andere plantjes hebben erg veel last van stress maar zou niet weten hoe het komt. de bladeren krullern helemaal naar binnen en hngen een beetje slap.
grtz
Als je het deeltje boven de lobblaadjes ingraaft krijg je meer kans op stamrot.
Het gedeelte onder de lobblaadjes is eigenlijk nog deel van het wortelgestel, daar komen ook wortels uit.
hello iddereen.
aangezien ik een onbekende soort heb geplant hoe kan ik te weten komen wat voor soortje het is?
en mijn plantjes rekken ook erg wat kan ik het best ehieraan doen? ze krijgen van 1 tot 5 uur savonds volop de zon.
grtz
Comment