Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Guerilla 2010

Korting op 420shop
    Wat gaan jullie dit jaar op je guerilla plaats zetten?

Ik zet dit jaar:

Bigbang female van greenhouse
    Super skunk regulair
    Purple widow regulair
    Lemon skunk female
    Holandse hope regulair

Plantgaten ga ik cocos bricks gebruiken, beendermeel, kalk, hoornmeel en rundermest korrels.

Locatie's:Mijn recept:

96 liter uitgangsgrond: (20 liter cocopeat en 76 liter aanwezige grond )
    De volgende meststoffen zijn nodig:

4 liter meststoffen:

rundermestkorrels 3 liter
    Beendermeel 0,5 liter
    Kalk 0,25 liter
    Hoornmeel 0,25 liter

Alles word op voorhand afgewogen en verdeelt in zakjes zodat ik het mengen en verdelen op de guerilla plek vlot en juist gebeurd.
    De cocos bricks worden een week op voorhand gedropt op de guerilla plaats zodat deze losgeweekt zijn als ik mijn grond terplaatse ga mengen.

Resultaat is 100 liter goede grond. (hoop ik)

Planning

Midden april: alles omspitten en voeding door de grond mengen.
    Begin mei (afhankelijk van vorst): alles gaan zaaien en over elke zaailing plastic petfles plaatsen ter bescherming.
    juni:: petfles bovenaan openknippen.

En de rest zijn zorgen voor later...

gtzz
    Last edited by janleuri; 31 May 2010, 00:55.

Re: Guerilla 2010

gaat goedkomen hoewel,ik je cocos toch zal mengen met aarde voor het water vast te houden in warme periodes,cocos is sneller droog namelijk

Comment

Ik zit nog te denken wat ik ga doen, dat zal ten slotte mijn eerste guerilla worden.
      Heb misschien al wat leuke spots gevonden, maar voor de rest nog niks voorbereid.

Het duurt gelukkig nog eventjes voordat het weer zo ver is
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

idd stafford ik ga die cocos mengen met de aarde die aanwezig is.

@ weedy, Het vraagt toch heel wat organisatie en planning dus kan ik daar nooit vroeg genoeg mee beginnen.

gtzz

gtzzz

Comment

heel veel succes toegewenst Janleuri! Als je veel locaties gaat gebruiken > maak er gecodeerde notities van, in mijn enthousiasme ben ik weleens wat over de top gegaan en wist ik op het laatst niet meer precies waar het allemaal stond ...
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ik weet nog niet wat ik ga neerzetten. Een maat van me regelt zaad/stekjes dus ik betaal er niks voor. Een ding staat wel vast het word een autoflower.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
              Wat gaan jullie volgend jaar op je guerilla plaats zetten?

Ik zet volgend jaar:
              Northern lights female (prijzenpot forum) : deze ken ik
              The church female van greenhouse : maar al deze niet dus ben benieuwd
              Bigbang female van greenhouse
              Big devil female van sweed seeds (autoflower)
              En op de minder goede plaatsen nog wat regulair Super Skunk.

Plantgaten ga ik cocos bricks gebruiken, beendermeel, hoornmeel en rundermest korrels.

gtzz
              Wij doen dat ieder jaar maar van het jaar zullen we soorten buiten zetten in het wild en dan bestuiven voor zaad. Nu welke soorten weet ik niet maar Biddy early staat er zeker bij. jan veel succes met je kweekje en al die het doet veel succes toegewenst.

ga me gaten bereiden zoals jou zit er verdomd goe uit maar meng je dat dan thuis al voor?

Comment

ik denk dat het een heel vroeg soortje word maar meschien ook helemaal niks ik heb nu buitengekweekt ik vind het leuk maar binnen is leuker
                Schutto In tha house

Comment

at orias: de verhoudingen van het beendermeel, hoornmeel, rundermestkorrels en kalk weeg ik op voorhand af en verdeel ik in zakjes zodat per plantgat dezelfde hoeveelheid meststof aanwezig is. De de cocosbricketten ga ik eventueel op voorhand droppen op de guerilla plaats zodat ze als kunnen losweken door de regen en grondvocht indien er geen watervoorziening aanwezig is op de stek.

gtzz

Comment

Ik wou in 2010 ook ook guerilla gaan doen. Maar heb overlaatst problemen gehad met politie waardoor ik helemaal niet meer aan de guerilla zat te denken. De grond is nog steeds niet inorde. Ik heb nog helemaal NIETS gedaan op de plaats.
                    Is dit al te laat ? of kan het nog goed komen.

Ik dacht dat je de grond voor december moest klaarmaken.

Comment

ik ben nog aan het spotten, spotter.be heeft nog niet veel uitgehaald zullen autoflowers worden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tzjee View Post
                        Ik wou in 2010 ook ook guerilla gaan doen. Maar heb overlaatst problemen gehad met politie waardoor ik helemaal niet meer aan de guerilla zat te denken. De grond is nog steeds niet inorde. Ik heb nog helemaal NIETS gedaan op de plaats.
                        Is dit al te laat ? of kan het nog goed komen.

Ik dacht dat je de grond voor december moest klaarmaken.
                        Nee hoor, ik heb mijn grond vorig jaar ook maar een week voor ik ze plante klaargemaakt. Ik heb dan wel geen verse mest gebruikt uit de stal. Met korrels is het dus goed mogelijk al is het wel beter alles op voorhand te maken.
                        In 2010 zal ik het in maart/april doen.

gtzz

@ miss greenthumb, gebruik deze kaart: http://notarim.be/nl/Pand_zoeken/huis/detail/kaart/1811 en druk bovenaan op sateliet. Veel duidelijker dan google earth. Of deze: http://geo-vlaanderen.agiv.be/geo-vl.../kleurenortho/

succes

Comment

Wat gaan jullie volgend jaar op je guerilla plaats zetten?

Big Bang females van greenhouse
                          zaadjes die ik gratis kreeg bij een eerder bestelling
                          zaadjes die ik via vriend heb (merk ongekend)

Welke voorbereidingen en voeding

In maart Al het hoge gras verwijderen grond omspitten en beendermeel eronder mengen.
                          soort natuurlijke omheining maken tegen knaagdieren etc..
                          deel van de gekiemde zaadjes tegen begin mei uitzetten
                          en ander deel gekiemde zaadjes na half mei.

Verdere verzorging

Comment

@ frenchtailer

En ga je ze thuis voorgroeien ofzo? Ik ga dit jaar ook proberen zonder voor te groeien.

Ik ga 2 liter coca cola flessen verzamelen, onderaan volledig open snijden en boven elke zaailing plaatsen met de dop eraf.
                            Dit ter bescherming tegen vogels en andere dieren, vallende takken, wind, vocht vast te houden enzov.

gtzz en succes ermee!

Comment

Iemand aanraders van producten die ik op de Belgische markt kan krijgen?
                              Bij Sannies Shop zijn buffertabletten te koop (via internet). Een zo'n tablet bevat voldoende voeding voor een complete kweekcyclus.

Comment

Bezig...
                              X