Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Guerilla 2010

Janleuri : dat plan met die flessen heb ik ook een tijdje uitgevoerd maar ben daar op teruggekomen > op mijn stiekeme kweekplekjes bleek schimmel nogal een aandachtspunt.. Sindsdien maak ik kleine cylindertjes van gaas, zo'n colafles is een mooie mal. Moet wel fijnmazig spul wezen! Zo hou je ook de ruimte voor je stengel, vaak genoeg heb ik ze polsdik aan het eind van het seizoen en dat past slecht door zon flesje
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Jan, wete gij hoeveel liter 1 zo'n pak coco's bricketten is als ge da in u potten doet? Welke bedoelde juist als ik vragen mag? Moet weldra ook daarheen achter coco's medium

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
          @ frenchtailer

En ga je ze thuis voorgroeien ofzo? Ik ga dit jaar ook proberen zonder voor te groeien.

Ik ga 2 liter coca cola flessen verzamelen, onderaan volledig open snijden en boven elke zaailing plaatsen met de dop eraf.
          Dit ter bescherming tegen vogels en andere dieren, vallende takken, wind, vocht vast te houden enzov.

gtzz en succes ermee!
          Ik laat ze thuis ontkieme tot ik een worteltje heb van 1 cm ongeveer dan ga ik ze op mijn guerilla zetten!
          Het zou heel vriendelijk zijn kon je die adressen van growshops in Brussel pmen! Bedankt! Veel succes dit jaar

Ik begin mij wel wat zorgen te maken over mijn big bangs, ze zijn opgestuurd, maar zijn nog steeds niet aangekomen

Comment

Moreweed,
            bedankt zal het proberen maar misschien ga ik toch flessen gebruiken en er meerdere gaten in maken langs de onderkant/zijkanten omdat ik bij zware regenval ze ook wat bescherming wil bieden.

Jona,
            Ik ga mijn samenstelling mogelijk ook nog wat aanpassen en nog minder coco's gebruiken omdat mijn grond vorig jaar iets te los/luchtig was en daardoor de planten gewoon schuin vielen.

Frenchtailer,
            Indien je je zaden besteld hebt bij growshop alien, er staat een melding op de homepage van growshop alien dat ze rond nieuwjaar gesloten zijn geweest, mogelijk heeft het vertraging of anders moet je eens een email sturen.

gtzz
            Last edited by janleuri; 13 January 2010, 02:47.

Comment

'tis maar wat voor je werkt Janleuri, lokale omstandigheden kunnen erg verschillen

Zeg French, 1cm worteltje is niet echt veel ofzo.. kweenie wat andere lui ervan denken maar als je zo'n haast hebt om ze uit huis te zetten zou ik dat doen als ze herkenbaar gaan worden als wiet, het tweede bladerpaar afwachten dus (eerste 2 zijn zaadlobblaadjes, kan geen "normaal" mens van zeggen wat het gaat worden). Als je het een beetje chill aanpakt duurt dat 'n weekje vanaf dat ze doorbreken. Worteltje groeit -met wat hulp- veel sneller dan de bovenkant > heeft die al iets van een wortelkluitje als je m ergens aan een boom gaat binden... Dat helpt met overleven

M'n neefje mag niet kweken maar zet altijd tegelijkertijd met wietzaadjes wat japans bloemenspul in een standaard kweekbak op de vensterbank. Iedereen kijkt eroverheen tot dat 2e bladerpaar, dus tijd genoeg om op te laten komen en plekjes te regelen. Ennuh : mam's vind die bloemen vast mooi, en het helpt jou eraan herrinneren dat je zelf nog ergens wat te verzorgen hebt. Succes !
              Last edited by moreweed; 13 January 2010, 03:05. Reden: wat vergeten
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Comment

wil ook voor het eerst de biodiversiteit hier in de buurt wat verhogen, en ook voor het eerst wiet plantjes. probleem is dat ik korte plantjes moet hebben, anders zullen ze hier teveel in het zicht zijn. dus welke planten moet ik nemen? heb net al wat gelezen over lowriders maar ik weet niet echt hoe die het buiten in het nl klimaat doen. en hoe zit het met het onderhoud van de planten buiten?

Comment

poehee, wat ga ik neerzetten. In ieder geval NDB's dat gaat altijd goed. Waarschijnlijk een paar LR2 tjes en op de urban geurillaplekjes de Royal automaticjes, gewoon voor het leuk. Die laatste werden vorig jaar maar een centimeter of 30 hoog en zijn daardoor lekker onopvallend. 'k had er zelfs twee in een gemeente bloembak, niet gevonden! Dit jaar gaan ze lantaarnpaal bakken ophangen: Wel zeker dat daar een paar RA'tjes tussen komen: Gaat de gemeente ze nog watergeven ook voor me
                    .

Comment

ik ben nog plaatsen aan't zoeken al enkele plaatsen gespot,naast maisvelden(als er tenminste mais word geplant),naast enkele bossen en zelfs proberen op een rondpunt op een druk kruispunt het zullen wel lowryders worden,mijn mannelijke planten van polm gold in gemeente-bloembakken in de winkelstraat,in plaats gewoon weg te werpen,ik weet natuurlijk niet hoelang ze zullen blijven staan.Guerilla is weerstand tegen de staat,ter legalisering van ons geliefd kruid,hopelijk haalt dat het streeknieuws.freethe weed1..jpeg

Comment

Wooow sjille is dat niet wat gevaarlijk?
                        Die mannekes zijn een goed idee zat ik ook al aan te denken xd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hallohallo View Post
                          wil ook voor het eerst de biodiversiteit hier in de buurt wat verhogen, en ook voor het eerst wiet plantjes. probleem is dat ik korte plantjes moet hebben, anders zullen ze hier teveel in het zicht zijn. dus welke planten moet ik nemen? heb net al wat gelezen over lowriders maar ik weet niet echt hoe die het buiten in het nl klimaat doen. en hoe zit het met het onderhoud van de planten buiten?
                          De easy bud van royal queen seeds gemakkelijk te telen plant zoals de naam al zegt en ook voor beginners geschikt wordt niet hoger dan een centimeter of 60.

Comment

Wat vinden jullie van Double Fun of Critical?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                              heel veel succes toegewenst Janleuri! Als je veel locaties gaat gebruiken > maak er gecodeerde notities van, in mijn enthousiasme ben ik weleens wat over de top gegaan en wist ik op het laatst niet meer precies waar het allemaal stond ...
                              Hahaha, ge moet iets minder blowen!!

Afijn,

Ik heb dit jaar een tuin project met 2x gefeminieseerde zaden van sensi seeds, early skunk
                              Recept: veel zonlicht, volle grond gemend met koeiepoep en compost, net als verleden jaar.

Daarnaast heb ik een groot aantal Powerplants en NLX voor de geurilia.
                              Deze zaden zouden gefeminiseerd moeten zijn maar ik heb me twijfels dar over. (gezien de prijs)
                              Guerilia plekjes zijn bos, maisveld natuur gebieden en langs snelweg/spoor
                              De planten worden er geplaats als het weer het toe laat en minimaal 30cm groot zijn.
                              Grond ga ik niet bewerken, de tot nu toe bekende plekken zijn goed vochtig i.v.m aanwezigheid van sloot, goede flora en fauna in de omgeving, veel zonlicht.
                              Ik plant de planten, kom 1,5 maand terug om mannen te spotten, en daarna weer tijdens oogst tijd om te oogsten, laat de natuur zijn werk doen.
                              Last edited by snaaps; 25 March 2010, 11:01.

Comment

langs snelweg/spoor lijkt mij niet echt een ideale plek, duizenden mensen passeren daar, als ze beter groeien dan verwacht en zichtbaar worden of ruikbaar.....?
                                Last edited by janleuri; 9 March 2011, 01:11.

Comment

Bezig...
                                X