Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herijuana buiten???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Herijuana buiten???

    Korting op 420shop
    Heeft er al iemand heijuana buiten gehad?
    Ik vraag me af wanneer deze zowat in bloei gaat.
    De bloeitijd is amper 7-8 weken wat mooi meegenomen is bij het buiten kweken!

    #2
    Re: Herijuana buiten???

    Details: Herijuana

    Deze overweldigende indica heeft meerdere fijne kwaliteiten,waardoor ze erg geliefd is over de hele wereld.Vanwege het hoge percentage thc en de narcotische uitwerking wordt ze graag gebruikt als medicinale wiet. De bloemen zijn bedekt van de harsen en geven een bedwelmde geur af.
    Deze plant komt oorspronkelijk bij woodhorse vandaan en is hierna door veredeld door motarebel. Sannie en motarebel werken samen met genenetica en aangezien motarebel niet meer in staat is zelf te breeden gaat sannie verder waar motarebel gestopt is. Ik kreeg de zaden in 2006 en heb toen 2 grows gehad om een goed inzicht te verkrijgen in wat te verwachten. Na selectie zijn deze zaden van de beste feno overgebleven.Aangezien de zaden al IBL(inbreed line) waren zijn deze ook het beste als IBL aan te duiden.
    De planten groeien rap en maken veel zij takken aan zoals je van een sativa gewend bent.Vanwege deze eigenschap is herijuana een geweldige scrog (screen of green) plant,Herijuana groeit een week of 2 door in de eerste weken bloei en geeft golfbal achtige buds tot onderin keihard.
    Waarschuwing: deze wiet kan te zwaar wezen voor niet gewende rokers

    Product Informatie
     Type:
    Overwegend indica type plant
    Bloeitijd
    7-8 weken
    Opbrengst:
    Tot 500 gram/m2(indoor)
    Smaak:
    Een krachtige petrol/afghaan smaak
    Effect:
    Zware stoned,lichamelijk en niet voor de beginnende blower
    Bloemen:
    Deze zijn kei hard en rijkelijk verdeeld
    THC:
    Percentage tot wel 25%

     
    Persoonlijk bloeien die indica's wel 9 a 10 weken maar toch vind ik dat niet echt de beste plant voor buiten. Wetend dat hij rond de eerste of tweede soms derde week van augustus zijn bloei toont duurt het nog tot eind september half oktober en voor sommige plekken in belgie is dat toch ietsje te lang voor idiale plant voor buiten. Alle das mijn opinie na het lezen van de uitleg bij je soortje.

    Comment


      #3
      Re: Herijuana buiten???

      Dat copy/paste stukje komt van de site van sannie, zover was ik ook al, maar toch bedankt!
      Ik hoopte eerder dat iemand hier ze al eens buiten gehad heeft...

      Comment


        #4
        Re: Herijuana buiten???

        vind het wel makkelijk zo lezen we nog wat meer dan 7 tot 8 weken bloeitijd.
        recht is recht. krom is krom.

        Comment


          #5
          Re: Herijuana buiten???

          Echt niemand die er ervaring buiten mee heeft?

          Comment


            #6
            Re: Herijuana buiten???

            Neen sorry

            Comment

            Bezig...
            X