Dag Mede-Growers,
Volgend jaar ga ik moeder natuur haar werk eens laten doen en voor de eerste keer buiten gaan kweken.
Ik heb hier al eens flink rondgesnuffeld in het forum en al van alles bijgeleerd, jullie zijn zeer bedankt hiervoor.
Ik denk van ongeveer in eind maart mijn plantjes te laten voorgroeien binnen.
En ongeveer half mei zal buiten zetten.
Ik zal ook proberen om natuurlijke bestrijdings middelen te promoten.
Zoals Tagetes & Calendula officinalis tegen aaltjes (Zie foto 1 & 2), en slakkenval tegen slakken. Wespenhokje maken om luizen te verjagen. (Als iemand hier nog natuurlijke manieren heeft om schadelijke insecten te behandelen weet post mij alstublieft.)
Foto 1 : Calendula_officinalis2.jpg
Foto 2 : Tagetes_patula_nana_Hybr_Carmen_BotGardBln0906b.JPG
Zo hier heb ik enkele soortjes die ik waarschijnlijk ga bestellen bij Bobo Seeds gezet, willen jullie alstublieft beoordelen welke de beste zijn met een optimale opbrengst en een goeie prijs zoals ( 10 Seeds / 20 Euro )
Of Testzaden / Ruilzaden zijn altijd welkom.
Als iemand ervaring heeft met deze soortjes post het dan, en zet anders enkele voordelen - nadelen op. Gelieve ook te plaatsen hoeveel opbrengst je had.
Soortje 1 :
Grand prix regular
Herschaalde kopie van grand prix.jpgSoortje 2:
Skunk 1 Regular
skunk1.jpgSoortje 3 :
South India x Skunk outdoor
HQ_Seeds_South_India_x_Skunk_1697.jpg
20.00EUR
Zuid-India Skunk produceert lange, slanke vrouwelijke planten. Dat is waarom ze dichter bij elkaar kunnen worden geplant.
Nice T.H.C inhoud, smaakt zoet.
Plant Height: Tall; Mostly Sativa
Buzz Type: Milde geestelijke Sativa High
T.H.C. Niveau: laag, 5-10%
Bloeitijd: 9-11
Opbrengst (gedroogd gram per vierkante meter in een zee van groen): 300-400
Oogstmaand: oktober
Soortje 4 :
Special Kush 1 feminised
23.00EUR
Royal Queen Fem Speciale Kush 1 Gefeminiseerd Hoogte van de plant tot 3 meter buitenshuis Effect Duidelijke en energiek Genetische achtergrond Indica
THC-gehalte 14-16%
Bloeitijd 7-8 weken
Opbrengst 500 gram Harvest maanden Eind september
Soortje 5 :
Early Misty outdoor
19.50EUR
Early Misty is een F1 kruising van onze topper Misty, met een super vroege skunk man.Early Misty is onze sterkste buiten soort .Early Misty blijft laag en heeft grote brede bladeren.Zij kan lage temperaturen weerstaan en is niet schimmel gevoelig,maar pas op want vanwege de grote bladerdichtheid kan er soms top rot onstaan. Sommige toppen hebben een koffie -achtig aroma als ze met zorg gedroogt zijn. * Plant type: Best suitable for outdoor growing. * Plant height: Short- Mostly Indica * Stoned or high?: Stoned- Indica Body Buzz * THC level: Strong 15-20% * Flowering Weeks: 8 * Yield (Sea of Green on one m2): 450 * Harvest Month: 8 * Grow difficulty: Easy (Good for beginners)
Als er nog andere soortjes aan te raden zijn rond de 20 EURO vertel het mij en heef er een korte uitleg bij indien mogelijk.
Volgend jaar ga ik moeder natuur haar werk eens laten doen en voor de eerste keer buiten gaan kweken.
Ik heb hier al eens flink rondgesnuffeld in het forum en al van alles bijgeleerd, jullie zijn zeer bedankt hiervoor.
Ik denk van ongeveer in eind maart mijn plantjes te laten voorgroeien binnen.
En ongeveer half mei zal buiten zetten.
Ik zal ook proberen om natuurlijke bestrijdings middelen te promoten.
Zoals Tagetes & Calendula officinalis tegen aaltjes (Zie foto 1 & 2), en slakkenval tegen slakken. Wespenhokje maken om luizen te verjagen. (Als iemand hier nog natuurlijke manieren heeft om schadelijke insecten te behandelen weet post mij alstublieft.)
Foto 1 : Calendula_officinalis2.jpg
Foto 2 : Tagetes_patula_nana_Hybr_Carmen_BotGardBln0906b.JPG
Zo hier heb ik enkele soortjes die ik waarschijnlijk ga bestellen bij Bobo Seeds gezet, willen jullie alstublieft beoordelen welke de beste zijn met een optimale opbrengst en een goeie prijs zoals ( 10 Seeds / 20 Euro )
Of Testzaden / Ruilzaden zijn altijd welkom.
Als iemand ervaring heeft met deze soortjes post het dan, en zet anders enkele voordelen - nadelen op. Gelieve ook te plaatsen hoeveel opbrengst je had.
Soortje 1 :
Grand prix regular
Herschaalde kopie van grand prix.jpgSoortje 2:
Skunk 1 Regular
skunk1.jpgSoortje 3 :
South India x Skunk outdoor
HQ_Seeds_South_India_x_Skunk_1697.jpg
20.00EUR
Zuid-India Skunk produceert lange, slanke vrouwelijke planten. Dat is waarom ze dichter bij elkaar kunnen worden geplant.
Nice T.H.C inhoud, smaakt zoet.
Plant Height: Tall; Mostly Sativa
Buzz Type: Milde geestelijke Sativa High
T.H.C. Niveau: laag, 5-10%
Bloeitijd: 9-11
Opbrengst (gedroogd gram per vierkante meter in een zee van groen): 300-400
Oogstmaand: oktober
Soortje 4 :
Special Kush 1 feminised
23.00EUR
Royal Queen Fem Speciale Kush 1 Gefeminiseerd Hoogte van de plant tot 3 meter buitenshuis Effect Duidelijke en energiek Genetische achtergrond Indica
THC-gehalte 14-16%
Bloeitijd 7-8 weken
Opbrengst 500 gram Harvest maanden Eind september
Soortje 5 :
Early Misty outdoor
19.50EUR
Early Misty is een F1 kruising van onze topper Misty, met een super vroege skunk man.Early Misty is onze sterkste buiten soort .Early Misty blijft laag en heeft grote brede bladeren.Zij kan lage temperaturen weerstaan en is niet schimmel gevoelig,maar pas op want vanwege de grote bladerdichtheid kan er soms top rot onstaan. Sommige toppen hebben een koffie -achtig aroma als ze met zorg gedroogt zijn. * Plant type: Best suitable for outdoor growing. * Plant height: Short- Mostly Indica * Stoned or high?: Stoned- Indica Body Buzz * THC level: Strong 15-20% * Flowering Weeks: 8 * Yield (Sea of Green on one m2): 450 * Harvest Month: 8 * Grow difficulty: Easy (Good for beginners)
Als er nog andere soortjes aan te raden zijn rond de 20 EURO vertel het mij en heef er een korte uitleg bij indien mogelijk.
Comment