gemeenteraadsverkiezingen 2010 Wat stem jij?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
gemeenteraadsverkiezingen 2010
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
gemeenteraadsverkiezingen 2010
40GroenLinks12,50%5D665,00%2Pvda10,00%4VVD0,00%0CDA0,00%0SGP0,00%0PVV22,50%9TON2,50%1CU0,00%0SP15,00%6Lokaal5,00%2Weet het nog niet5,00%2Ik stem niet / kan niet stemmen22,50%9Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlTags: Geen
-
Re: gemeenteraadsverkiezingen 2010
Wow ik zie de hoogste score voor pvv,en dat op een wietforum??
Geen slimme zet als je graag wiet rookt...
Als mensen de moeite zouden nemen alleen het artikel hierboven en de bijbehorende reactie's te lezen,
dan is verdere voorlichting in deze niet nodig.
Persoonlijke tip voor wie graag wiet rookt of kweekt:stem GEEN pvv..!!!!
Grts
DaniellaLast edited by Jointjedraaien; 27 May 2010, 21:18.
-
Mensen ik snap niet dat de PVV de meeste stemmen krijgt. Als Nederland een coalitie over rechtskrijgt met de PVV dan kan de cannabissector op den duur verdwijnen. Stem aub op een pro cannabis partij. Alleen de grote broodkwekers (geldwolven) hebben belang bij een rechtse coalitie; lekker nog meer geld vragen voor de wiet en al helemaal niet denken aan kwaliteit. Het lijkt me beter dat thuiskweken tot een bepaald aantal planten gelegaliseerd gaat worden alsmede de coffeeshoops. Zo krijg je ook meer diversiteit van kwalitatief goede wiet. Dus als je niks geeft om kwaliteit en een politiestaat lijkt je ook wel wat dan moet je vooral maar PVV gaan stemmen. Succes!
Comment
-
Komt omdat er belgen zijn geweest die mee hebben gestemt die normaal op vlaamsblok stemmen ofzoVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
Comment