Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hennepkweekster vrijgesproken
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
hennepkweekster vrijgesproken
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlTags: Geen
-
denk dat de rechter zo af en toe ook wel een lekker blowtje rook
ik vind dat ze kweken gewoon moeten legaliseren tis gewoon een super hobby
de een maak eigen drank wij onze geliefde plantjes
en dan is drank eigenlijk nog hard-drugs ook snap al die regels niet hier in NL2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png
Comment
-
tuurlijk verdienen ze er wel aan coffeeshops zitten in de hoogste catogorie belasting
per jaar halen ze 400miljoen aan belastinggeld binnen via de shops2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png
Comment
-
Re: hennepkweekster vrijgesproken
Oorspronkelijk geplaatst door Robba View PostAls ze het legaliseren verdient de regering er niets meer aan , dus dat zal het niet gaan worden denk ik.
Grtz.
Ik denk dat de overheid veel geld kan verdienen met legalisatie, maar ik geloof dat daar nooit een onderzoek naar is gedaan. Dus het word tijd dat iemand dat is gaat doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BaZe View Postdenk dat de rechter zo af en toe ook wel een lekker blowtje rook
ik vind dat ze kweken gewoon moeten legaliseren tis gewoon een super hobby
de een maak eigen drank wij onze geliefde plantjes
en dan is drank eigenlijk nog hard-drugs ook snap al die regels niet hier in NL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wikiThuis zelf alcohol destilleren is in bijna ieder land bij de wet verboden omdat de staat dan accijns misloopt. In Nederland is het in bezit hebben van een destilleerketel met een inhoud van meer dan 1 liter verboden. Wel is toegestaan om met een kleine destillatie-opstelling alcohol te scheiden van een gekochte fles sterke drank. Hiermee kan dan b.v. likeur gemaakt worden.
Zou het produceren van drugs verboden zijn omdat de staat hier geen accijns op kan heffen ?Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door district 9 View Post
over het algemeen, kan ik thuis kweken afraden.
en hoe moeten de mensen het dan betalen als je van een minima inkomen moet rondkomen ? ff naar de shop gaan en daar voor een paar tientjes per week ophalen ?
denk eens iets verder dan je neus lang is, mogelijk ben jij wel in staat om dit te betalen , maar er zijn een hoop mensen die het simpelweg niet kunnen betalen en veel profijt hebben van wiet roken.
helaas is de medische wereld niet zo ver om te erkennen dat wiet een prima middel is tegen heel veel klachten.
Niet alleen het roken is goed tegen een hoop klachten , maar denk eens aan de wiet olie , wat dat voor mensen doet die huidklachten hebben ??
Comment
Comment