Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
grtz ,
@Ganjaroker/
je bent wel iets of wat grof, maar eigenlijk heb je helemaal gelijk.
/
blowers algemeen -> rustig, 0 aggressie, functioneerbaar, valt niemant lastig dus
alcoholisten: aggressief, vervelend, opdringerig, opvliegend ik hoef het allemaal niet op te noemen
alcohol -> vergif ( na lange tijd breekt je lever af, word je geel, en ben je binnen de 4 uur dood)
Thc -> geneesmiddel
dus wat dat betreft vind ik dat belgie een grote fout maakt op het gebied van de cannabiswetgeving
maarja, wie ben IK tenopzichte v/d "zogenaamde regering"
Tzijn niet allemaal eikels die flikken
Ik zat eens met mijn vrienden om 1u 'snachts achter de bib een joint te roken, komen daar ineens twee gendarmes voorbij en zeggen: ziet dat het er nen dikke is eh, da paft beter!
5min Lachkick
zo hebje er natuurlijk ook in mijn geval talent voor manipulatie lul ik me er meestal door tenzij grote hoeveelheid
grtz ,
@Ganjaroker/
je bent wel iets of wat grof, maar eigenlijk heb je helemaal gelijk.
/
blowers algemeen -> rustig, 0 aggressie, functioneerbaar, valt niemant lastig dus
alcoholisten: aggressief, vervelend, opdringerig, opvliegend ik hoef het allemaal niet op te noemen
alcohol -> vergif ( na lange tijd breekt je lever af, word je geel, en ben je binnen de 4 uur dood)
Thc -> geneesmiddel
dus wat dat betreft vind ik dat belgie een grote fout maakt op het gebied van de cannabiswetgeving
maarja, wie ben IK tenopzichte v/d "zogenaamde regering"
Ik besef dat het al heel lang geleden is dat iemand hier gereageerd heeft en ik weet niet zeker of de kwestie al opgehelderd is, maar ik zou even willen verwijzen naar de website van trek uw plant vzw (ik wil geen reclame maken hoor) maar zij zijn al enkele malen met het gerecht in de clinch gekomen omdat zij openlijk toegeven plantjes voor hun klanten te kweken, doch zijn zij hier telkens van vrijgesproken. Bovendien staat er denk ik op een van hun pagina's de belgische wetgeving over cannabis en als ik mij niet vergis is het wel degelijk toegelaten om 1 plant per gebruiker te hebben.
Stel nu dat je met vier thuis woont, allemaal boven 18 jaar (en allemaal gebruikers), kan je vier planten thuis houden.
Het is niet toegelaten, het wordt gedoogd, is iets anders. En van zodra je iets toevoegd om de plant te helpen ( lamp, ventilator, ...) wordt het echt illegaal..
Ik ben vorige week bij trekt uw plant geweest maar door het verpauperde gebouw heb ik besloten niet binnen te gaan
In de wet staat '1 (vrouwelijke) plant per volwassen persoon OF per huishouden'. Als ik het me nog goed herinner.
Dat wil zeggen dat je in die situatie maar 1 plant zou mogen houden Uberfett.
In Nederland worden per huishouden/leefeenheid maximaal 5 planten "gedoogd", mits er geen sprake is van overlast. Overigens wijkt op het gebied van het personenrecht het Belgische rechtstelsel niet erg af van het Nederlandse. Er bestaan namelijk natuurlijke personen (mensen van vlees en bloed) en rechtspersonen (lichamen die zijn opgericht naar de wetten van het land, zoals N.V.'s, B.V.'s, Bvba's e.d.) die worden bestuurd door hun organen (natuurlijke personen). Het meest opmerkelijke verschil is dat de eigendom van een natuurlijk persoon niet kan worden overgedragen (in landen waar slavernij heerst uiteraard wel) en dat de eigendom van een rechtspersoon wel voorwerp van een overeenkomst kan zijn. Immers, aandelen kunnen worden overgedragen (bij N.V.'s) of worden overgeschreven in het register van aandeelhouders (bij B.V.'s). Dus Uberfett, personen van 18 jaar of ouder zijn natuurlijke personen en geenrechtspersonen. Mijn opmerking is slechts bedoeld om de puntjes op de i
Comment