heel belgie mag n de klote lopen met zenne wetten groetjes uit limburg stad anoniem fuck de blauw ik blijf gewoon doorgaan tot de dood met wiet fuck hun wat zou het erg zijn eh als ze een kankergenezend medi op basis van wiet vinden wat maar 2euro zou kosten dan zou die medicijn van bayer wat tienduizenden kost niet meer verkopen ...ze hebben allang oplossingen van wiet mar tmag niet komen op de markt.....
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belgische cannabiswetgeving
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Het is zo dat de omzendbrief in de meeste gevallen door de politie gevolgd wordt. Nu is het wel zo dat een elektronisch vereenvoudigd proces verbaal niet overgemaakt wordt aan de bevoegde parketten bij de rechtbank. Lees : niet doorgezonden wordt naar het parket en eventueel vervolgd wordt. Het is wel goed om te weten dat je, als gecontroleerde persoon, indien je in bezit gevonden wordt met wiet, wel in het ANG systeem (algemene nationale gegevens) opgenomen wordt en je dus in de toekomst in het systeem opgenomen wordt als gebruiker van drugs. Ook al wordt pv niet naar parket doorgestuurd.
Comment
-
voor de moment willen de walen wel goed keuren 7 minsiters van de waalse kant hebben het goed gekeurd
enkel de vlaamse ministers blijven dwars liggen anders was het al legaal hier in Belgie klote ministers
die walen hebben ten miste hersenenhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
Wat? Voor wiet te legaliseren is een grondwetswijziging nodig, daar komen geen ministers aan te pas. Ministers hanteren die wetten en voeren hun beleid uit binnen dat wettelijk kader. Een wet of wijziging wordt ingediend door een senator en dan passeert dat de kamer en de senaat, waarna de koning er zijne krabbel onder zet. Er zetelen in geen van beide kamers ministers. Dus geen idee wat er zou goedgekeurd willen worden geweest zijn, maar het zal toch ni kloppen.
- Likes 1
Comment
-
Ik ben geen kweker maar een klein beetje wiet in huis kan me in de problemen brengen.
ik ben verdorie chronisch ziek. Gelukkig houdt de cbd mij recht.
fuck belgie, doe iets!
edit: wat met spacecake enzo? Gaan ze daar ook moeilijk over doen?
ik ben een newbie in het wereldjeLast edited by Kuikie1979; 25 March 2018, 13:15.Eerst CBD/weed, de rest komt later.
Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.
Comment
Comment