Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eental vragen omtrent wetgeving en een koude zolder
Collapse
X
-
Ik snap niet als je het zo veilig gaat doen enz waarom je het dan niet eerlijk tegen je huis baas zeg??
P.s het kweken van cannabis onder lampen is verboden he dat weet je toch of je dat nu in de wc op zolder in de schuur of onder de grond doe het is en blijf verboden
Zelfs als het mag van je huisbaas Lees de WET eens na over het kweken van cannabis oja 1 of 100 planten maakt ook niet uit het is verbodenGod was never on your side..
-
Hulpmiddelen toegestaan zolang kleine teelt voor eigen gebruik is
De politie beweert dat de inbeslagnames gerechtvaardigd zijn omdat er vaak gebruik wordt gemaakt van meerdere hulpmiddelen. Deze discussie is in de jurisprudentie al in het voordeel van de thuisteler beslecht. Zelfs voormalig minister van justitie Opstelten legde de Eerste Kamer kort voor de stemming van het growshopverbod uit dat de verkoop van kweekspullen an sich niet verboden is zolang dit gebeurt aan de kleine thuisteler. Daarom is een growshop die zich beperkt tot de levering van kweekspullen aan de kleine thuisteler niet verboden.
Bron https://www.mediwietsite.nl/advocaat...ediwiet-teler/
Maar er is nog veel meer informatie te vinden over op internet. verboden=true maar fietsen op de stoep ook begrijp je wat ik bedoel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View PostNou ik wilde alleen maar zeggen dat je wel moet oppassen hoor. Je hebt zelf al wel een advocaat gebeld zeg je. Lees ook eens in je huur contrackt bv. Zou jammer zijn als je straks wel je huis word uit gezet
Comment
-
Comment
-
Oneens over brandgevaar. Ja, de kans is groter als je de boel overbelast, maar elk apparaat kan in principe brand veroorzaken. Als je dat apparaat gebruikt voor illegale zaken dan weet ik niet hoe de rechter daar over oordeelt. Als een aquariumhobbyist zijn huis afbrandt vanwege een smeulend contact, dan vergoedt de verzekeraar dat gewoon. Hoe dat afloopt als je een wietkweekhobbyist bent....?? In het ergste geval wordt je persoonlijk verantwoordelijk gesteld voor alle ellende die je veroorzaakt. Zou hier graag jurisprudentie over zien voordat ik me echt veilig zou voelen.
-
Ik zeg mediwietvergunning, en die krijg tie nie.
-
-
Comment
-
Bedankt voor je informatie,is dat alsnog gemeente afhankelijk als het particulier is?
-
Ja, de gemeente bepaalt het beleid, of je gehuurd, gekocht of in een kartonnen doos woont, het beleidt geldt voor iedere woonvorm. Ook een koophuis kan men op slot gooien. In de praktijk zal het wel meevallen met 4 planten maar als je echt overlast veroorzaakt (stank, geluid, veel mensen aan de deur op onmogelijke tijdstippen enz.) zal er eerder tot maatregelen overgegaan worden. Dit is ook wat de agent zei, maatje had geen gordijnen, vanaf het balkon was de tent te zien anders waren ze nooit naar binnen gegaan terwijl hij niet thuis was.
-
De verhuurder kan zijn vergunning kwijtraken, ook nog.
-
-
- -
de bekendheid van de woning of het lokaal als drugspand te doorbreken; - -
de bekendheid van de woning of het lokaal in het drugscircuit te doorbreken; - -
te verhinderen dat de woning of het lokaal (weer) wordt gebruikt ten behoeve van het drugscircuit en/of de georganiseerde drugshandel.
- b.
de mate waarin de woning betrokken is bij de drugshandel in georganiseerd verband; - c.
er is sprake van gewelds- of andere openbare orde delicten;
- -
de noodzaak om de bekendheid van een inrichting als drugsadres teniet te doen; - -
de rust in de directe omgeving te doen wederkeren; - -
herhaling van de ernstige verstoring van de openbare orde te voorkomen alsmede een verdere aantasting van de het woon- en leefklimaat te voorkomen.
Ernstige situatie Overige situaties 1e overtreding Sluiting voor een periode van minimaal 9 tot ten hoogste 18 maanden. Sluiting voor een periode van minimaal 3 tot ten hoogste 12 maanden. 2e overtreding (en evt. daarop volgende overtredingen) binnen 5 jaar Sluiting voor ten hoogste 60 maanden. Sluiting voor ten hoogste 60 maanden. Ernstige situatie Overige situaties 1e overtreding Sluiting voor een periode van minimaal 3 tot ten hoogste 12 maanden. Schriftelijke waarschuwing of het opleggen van een last onder dwangsom 2e overtreding (en evt. daarop volgende overtredingen) binnen 5 jaar Sluiting voor een periode van 12 maanden. Sluiting voor een periode van ten hoogste 12 maanden.
Comment
- -
-
Als je bang bent voor alcoholcontrole met je wagen geen alcohol drinken als je rijd
als je niet geflitst wil worden binnen de toegestane snelheid blijven
als voetganger altijd bij zebrapad oversteken enz enz enz
ALLES mag zolang niemand je snapt of je verklikt
dus weeg de voordelen af tegenover de nadelen
en als zo weinig mogelijk (enkel jij) er iets van weten gewoon doen
er wel voor zorgen dat je geen overlast bezorgt bij buren of bezoekers ivm geur en lawaai
ik kweek al tijdje op lege slaapkamer en zelfs mijn dochter weet er niks van en heeft nog niks gemerkt al komt ze regelmatig op bezoek
als je veilige en degelijke afzuiging met koolstoffilter hebt kan je met een gerust hart je eigen wietje kweken en binnen 4 tal maanden genieten van eigengekweekte en veel betere wiet dan van de shop hoor
dus gaan met die banaan want condoomloos vrijen heeft ook zijn risico's en dat word iedere dag miljarden keren gedaan
succes alleszins met je eerste kweekje
Comment
Comment