Drugscontroles via speekseltest
Ergens van gekopieert. Ik ben eens met zijn mening !, nu zullen machtig veel mensen in belgen bestraft worden omdat ze op zondag een jointje roken.En maandag gaan ze naar hun werk oeps speekseltest onderweg naar daar.Dag het leven wat het geweest was??Is dit nog de normale gang van zaken. We moeten laten weten dat dit niet de juiste manier is .Weer een verbod wat trouwens nergens opslaat omdat ja na 24 zkr nuchter bent.Weer een verbod voor wat meer mensen in de bak te steken die nu al overvol zijn.
Weer een verbod dat alleen maar problemen en geld kosten met zich gaat meebrengen . DOE zo voort! houden ze toch niet vol,ik bezie dit als wanhoopspogingen op cannabis te stoppen omdat ze legalisatie voelen naderen. Maarja mijn mening.
Grtz Dr
100 jaar geleden door politieke druk (alcoholzuipers) werd cannabis op de lijst van verboden stoffen gezet zonder enige testen. 2 jaar later werd dat door de conventie van geneve gewoon overgenomen. In de jaren 70 was Nederland eindelijk de slimste en er is sinds dan wel medisch onderzoek gebeurd waaruit blijkt dat cannbis bij normaal volwassen gebruik geen problemen opleverd. En nu (omdat de meederheid politiekers zuipers zijn) gaan ze van blowers criminelen maken dmv een speekseltest! De geschiedenis blijft zich herhalen en ik walg daarvan! Ik blow al 13 jaar en 11 daarvan dagelijks. Ik heb een goede job,een goed contact met familie en heb veel vrienden, ook niet blowers. Als ik zo'n test krijg ben ik alles kwijt!!! en word ik veel harder gestraft dan een aanrander, dief of straatdealesr die H verkopen.
Job kwijt, lening niet kunnen betalen, geen rijbewijs, waanzinnige boetes, familie die attack krijgt, omdat ik voor ik ga slapen een plant wil roken ipv medicijnen nemen of te zuipen. Van alle schadelijke drugs in de wereld staat cannabis op 12 en alcohol op 7. Suikers en vetten staan ook in de top tien. Bende achterlijke hypocrieten. Waarom neemt de politie geen diabetes of cholestorol testen af bij mensen die te vet zijn? Wat kost de maatschappij dat? Die krijgen eerder een hartaanval dan ik van het blowen!
Als er nog mensen zijn die mijn mening delen graag een reply want er zit veel opgekropte woede in mij omdat er niemand iets aan kan doen!
Job kwijt, lening niet kunnen betalen, geen rijbewijs, waanzinnige boetes, familie die attack krijgt, omdat ik voor ik ga slapen een plant wil roken ipv medicijnen nemen of te zuipen. Van alle schadelijke drugs in de wereld staat cannabis op 12 en alcohol op 7. Suikers en vetten staan ook in de top tien. Bende achterlijke hypocrieten. Waarom neemt de politie geen diabetes of cholestorol testen af bij mensen die te vet zijn? Wat kost de maatschappij dat? Die krijgen eerder een hartaanval dan ik van het blowen!
Als er nog mensen zijn die mijn mening delen graag een reply want er zit veel opgekropte woede in mij omdat er niemand iets aan kan doen!
Weer een verbod dat alleen maar problemen en geld kosten met zich gaat meebrengen . DOE zo voort! houden ze toch niet vol,ik bezie dit als wanhoopspogingen op cannabis te stoppen omdat ze legalisatie voelen naderen. Maarja mijn mening.
Grtz Dr
Comment