Helaas vandaag(gisteren) politie voor de deur...
Of ik een wietplantage had in de schuur!!?
Maar ik had ze slechts door het regenweer in de schuur geschoven, zoals zo vaak mogelijk als het fysiek toelaat.
5x mooie 1.2mtr en 3 x 70 cm plantjes.
Waar ik eerst woonde werd daar niks aan gedaan,maar schijnbaar geld het hier al dus voor 1 plantje,laat staan 8 buitenwietjes
Toch snap ik niet waarom er dan een gedoogbeleid is ,verbied het dan of niet.
Ik moet wel eerlijk zeggen , dat de meerdere agenten toch zeer netjes waren(mag ook wel eens gezegd worden ).
ivm mijn spierziekte(voor de ziekte nooit wiet... willen roken) hadden ze wel enigszins begrip(nadat mijn pijnstillers niet meer verzekerd zijn).
Ook zijn ze zeeeer netjes met zijn alle via een zijpad weer gegaan (helaas met mijn verknipte takjes).
En ik mocht netjes de volgende ook langs komen om verder af te handelen (met als tip mediwiet aanvragen).
Al weet ik niet hoe dat financieel zit,aangezien dat er nu toch geen centjes voor zijn.
Daarom zeg ik als noch, zeer correcte nette mensen(ondanks hun werk)
Hebben jullie ook zo een verschil per plaats(qua gedoogbeleid)?
//edit
p/s 1
Ik weet nu dus nog niet wat mijn eventuele straf zal zijn.
p/s 2
ja ik had lampen aan,2 x gloeilampen 40watt en 1 x TL 18 watt +-2meter hoop opgehangen (werkbank).
Aangezien ik anders niks kan zien in de schuur,zoals iedereen.
Of ik een wietplantage had in de schuur!!?
Maar ik had ze slechts door het regenweer in de schuur geschoven, zoals zo vaak mogelijk als het fysiek toelaat.
5x mooie 1.2mtr en 3 x 70 cm plantjes.
Waar ik eerst woonde werd daar niks aan gedaan,maar schijnbaar geld het hier al dus voor 1 plantje,laat staan 8 buitenwietjes
Toch snap ik niet waarom er dan een gedoogbeleid is ,verbied het dan of niet.
Ik moet wel eerlijk zeggen , dat de meerdere agenten toch zeer netjes waren(mag ook wel eens gezegd worden ).
ivm mijn spierziekte(voor de ziekte nooit wiet... willen roken) hadden ze wel enigszins begrip(nadat mijn pijnstillers niet meer verzekerd zijn).
Ook zijn ze zeeeer netjes met zijn alle via een zijpad weer gegaan (helaas met mijn verknipte takjes).
En ik mocht netjes de volgende ook langs komen om verder af te handelen (met als tip mediwiet aanvragen).
Al weet ik niet hoe dat financieel zit,aangezien dat er nu toch geen centjes voor zijn.
Daarom zeg ik als noch, zeer correcte nette mensen(ondanks hun werk)
Hebben jullie ook zo een verschil per plaats(qua gedoogbeleid)?
//edit
p/s 1
Ik weet nu dus nog niet wat mijn eventuele straf zal zijn.
p/s 2
ja ik had lampen aan,2 x gloeilampen 40watt en 1 x TL 18 watt +-2meter hoop opgehangen (werkbank).
Aangezien ik anders niks kan zien in de schuur,zoals iedereen.
Comment