Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Verjaardagskalenders hangen in de meeste Nederlandse huishoudens op de wc.
Vandaar dat we ook wel spreken over een wc-kalender.
Het is een leuke manier om het toilet een beetje op te vrolijken en het is nog handig ook.
Je hoeft de verjaardagen namelijk niet bewust te onthouden.
Bij iedere gang naar de wc blik je automatisch even op de lijst met verjaardagen.
En we hebben natuurlijk allemaal wel eens gespiekt bij een ander of we op de kalender staan.
En heb je dat op je gsm of tablet of laptop?
Als je een ander apparaat gebruikt zie je het dan ook ?
Als ik niet weet wat het is probeer ik dingen uit te sluiten.
Als je het op elk apparaat ziet dan ligt het niet aan je gsm (bijv)
Als je het op een ander apparaat niet ziet ligt het wel aan je gsm (bijv)
ik heb op het moment een nieuwe simkaart , want men gsm hebben ze ook afgenomen.
Log ik in op een oude iphone van een kennis met mijn nieuwe sim en nieuw wachtwoord , blijft er 'loopjongen' staan.
log ik in op mijn macbook , staat er gewoon chrome.
ik heb op het moment een nieuwe simkaart , want men gsm hebben ze ook afgenomen.
Log ik in op een oude iphone van een kennis met mijn nieuwe sim en nieuw wachtwoord , blijft er 'loopjongen' staan.
log ik in op mijn macbook , staat er gewoon chrome.
neej , heb het met 2phones getest , en het blijft loopjongen , met een 5 of een 6...
als ik op de browser zit dan komt er gewoon chrome op , op een andere computer ook
Precies, als ze je verlaten kan je beter zorgen dat je niks meer in huis hebt. Heb het ook gezien bij een maatje, die kreeg ook ineens een inval. Was zelf ook niet al te voorzichtig btw maar was voor hem ook een les.
als je door OP zn post geschiedenis zoekt zul je ontdekken dat dit bij hem het geval was omdat ie de politie op zn dak had, bij hem was dat op facebook zo nadat ze zijn telefoon in beslag genomen hadden
Comment