Het gedoogbeleid ten aanzien van cannabis en coffeeshops is in het leven geroepen om een scheiding der markten tussen Soft en Hard-Drugs te bewerkstelligen.
In coffeeshops kunnen diegenen die dat wensen hun cannabis halen en roken in een veilige omgeving.
De gedoogregels voor cannabis en coffeeshops zijn bij wet zo gemaakt dat men er zonder in aanraking te komen met Hard-Drugs en of illegale straat en thuis-dealers een jointje kan kopen en genieten met gelijkgestemden.
Door de Wiet-pas in te voeren creeert de regering een extra drempel voor personen die de cannabis misschien maar 1x willen proberen...
Velen zullen zich niet voor die ene keer willen laten registreren en dan uitwijken naar thuis en straatdealer... Waar ook de harddrugs verkrijgbaar zijn... ZONDER controle van leeftijd of Wiet-pas.
En dat was nou juist wat het gedoogbeleid in beginsel moest voorkomen.
P.S. Iedere Nederlander draagt al een pas bij zich die duidelijk vermeld wanneer hij of zij geboren is en dat men een Nederlands staatsburger is.
dat ding heet een Paspoort of Identificatie-kaart etc...
( De identificatiekaart is tegenwoordig GRATIS bij uw gemeente aan te vragen !
Loop je in ieder geval niet het risico je Paspoort te verliezen (Strafbaar) ! )
Dus waarom al die geldverkwisting aan een sub-registratiesysteem ?
Even terzijde gelaten:
Mensen wel of niet toelaten gebaseerd op hun land van afkomst...
HEET BIJ MIJ: DISCRIMINATIE !
En daar walg ik van !
Peter Lunk
Admin CoffeeShopNEWS.nl
In coffeeshops kunnen diegenen die dat wensen hun cannabis halen en roken in een veilige omgeving.
De gedoogregels voor cannabis en coffeeshops zijn bij wet zo gemaakt dat men er zonder in aanraking te komen met Hard-Drugs en of illegale straat en thuis-dealers een jointje kan kopen en genieten met gelijkgestemden.
Door de Wiet-pas in te voeren creeert de regering een extra drempel voor personen die de cannabis misschien maar 1x willen proberen...
Velen zullen zich niet voor die ene keer willen laten registreren en dan uitwijken naar thuis en straatdealer... Waar ook de harddrugs verkrijgbaar zijn... ZONDER controle van leeftijd of Wiet-pas.
En dat was nou juist wat het gedoogbeleid in beginsel moest voorkomen.
P.S. Iedere Nederlander draagt al een pas bij zich die duidelijk vermeld wanneer hij of zij geboren is en dat men een Nederlands staatsburger is.
dat ding heet een Paspoort of Identificatie-kaart etc...
( De identificatiekaart is tegenwoordig GRATIS bij uw gemeente aan te vragen !
Loop je in ieder geval niet het risico je Paspoort te verliezen (Strafbaar) ! )
Dus waarom al die geldverkwisting aan een sub-registratiesysteem ?
Even terzijde gelaten:
Mensen wel of niet toelaten gebaseerd op hun land van afkomst...
HEET BIJ MIJ: DISCRIMINATIE !
En daar walg ik van !
Peter Lunk
Admin CoffeeShopNEWS.nl
Comment