Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoofdstam omgehakt door politie
Collapse
X
-
Een gebeurtenis van ergens in 2004.
de politie ging in Zwolle op bezoek bij een loods omdat hun vermoeden hadden dat er een grote hennepkwekerij aanwezig was. En ja hoor, dus de heren hadden alle planten meegenomen en vernietigd en ook het apparatuur was weg...Maar dit alles is gebeurd zonder huiszoekingsbevel. De eigenaar van de kwekerij heeft onmiddellijk een advocaat ingeschakeld, het kwam voor de rechtbank en geloof het of niet maar hij kreeg geen boete en de politie moest zelfs al de gelede schade terug betalen.
ook in dit geval had mijnheer de agent geen recht om je planten te vernietigen of er moet iemand geklaagd hebben over stankoverlast dan is het een ander verhaal.
Maar hoe dan ook het blijft een treurig verhaal. De mijne zijn gestolen op klaarlichte dag
sterkte met het verlies te verwerken
Comment
-
gewaarschuwd, opnieuw gewaarschuwd, ff boodschappen doen en weg waren ze......
2019.... https://www.destentor.nl/zwartewater...www.google.nl/...
Comment
-
Comment
-
Sorry voor de late reactie!
Helaas, ze hebben het niet gered
"Gelukkig" heeft meneer de agent mijn "gehandicapte" mini plant gemist, deze stond tussen de tomaten verstopt in volle grond. (Gorilla Glue)
Helaas is deze maar onder de 1 meter gebleven. Vanaf het begin af aan groeide deze niet zoals het hoorde. Bleef heel klein, en had/heeft een abnormale bladgroei.
Maar wonder boven wonder, heeft deze strijder toppen gekregen! Hieronder enkele foto's.
Is het normaal dat de meeste toppen paars zijn en sommige niet? En is deze klaar voor de oogst?
- Likes 1
Comment
-
Nederwiet Balen dat ze het niet gered hebben, maar dat lag toch wel in de lijn v/d verwachting.
"Gelukkig" nog 1tje over, ziet er goed uit zo met haar paarse toppen, of ze oogstrijp is, kan je zo niet zien van foto, heb je zo'n minimicroscoopje, of juweliersloep kan je de trichomen zien dan pas bepalen "omhakken" en knippen, heb je vragen over de trichomen enz.. kijk ff in de bieb, voor nu succes..
- Likes 1
Comment
-
Haha eeltje, de volgende keer hoop ik dat ik mijn eige huisje heb en geen huurwoning
Hier in de huurwoning komen er geen meer in ieder geval..
Ben toch zwaar aan het twijfelen of ik binnen niet een klein tentje zal opzetten met 2 a 4 plantjes
Achteraf kan ik echt van geluk spreken dat ze geen melding hebben gedaan..
Nu ik mijn hermafrodietje zie bloeien doet het wel pijn hoor.. Had zo graag willen zien hoe mijn 3 schatjes waren gaan bloeien..
Comment
-
Hier een "close-up" van de topjes. Gemaakt met Samsung Galaxy S20+.
Erg lastig door de wind.
Valt aan deze foto's te zien of ze klaar zijn voor de oogst? Of toch liever een loep of microscoop?
Laatste foto:
Zie ik daar nu spint?! Met het blote oog kan ik het niet zien, alleen met de camera
- Likes 1
Comment
Comment