Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FLIR Camera van politie
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: FLIR Camera van politie
yep, hebben ze hier ook. Ook gemonteerd op auto's by the way...
heel vreemd dat opeens dat folie niet meer aan te slepen is...apart joh! Mocht je binnen kweken niet kunnen laten > go LED en lach ze uit.. "nee hoor meneer agent > kijkt u nog maar eens goed door uw kijkertje > het heetste wat u hier thuis vind is mijn vrouw en -met alle respect- die mag u wat mij betreft meteen wel in beslag nemen" whoehahahaSociety is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Ik begrijp nietwaar iedereen zich druk om maakt
Voor 5 plantjes gaan ze toch niet het hele circus langs sturen ?????
En wie voor meer gaat kan z'n vingers branden , dat is het risico
Dit is toch een hobby kweekforum ???
Ajo
VentjeLiving in Second live for real
Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen
Comment
-
[QUOTE=Minibong;178702]Gegroet blowers en growers, vandaag kwam een kameraad van mij die toevallig op de site van de limburgse omroep zat te kijken met het nieuws dat ze nu onze kwekerijen nog makelijker zullen kunne opsporen, met een warmte camera.
Volgens mij heeft je vriend 1 oude herhaling gezien, dit gebeurt inmiddels alweer langer als 3 jaar
ps maak je niet al te druk, vooral niet als je maar met 1 lamp kweekt, of het nu 400 of 600w is, die dingen worden pas duidelijk bij meer wattage = warmte
peace staff en enjoy de verdere kweek, zonder zorgen van dit
Comment
-
Mensen als je jullie druk maken als je 1 lamp hebt de politie zal zeker niet komen alsje maar 1 600 w lamp heeft ze . Ze houden hun met betere dingen bezig er zyn plantages van 400 lampen datze moeten vinden zegnu maar gewoon wat xD maar alsje 1 lampje gebruikt is het niet erg moetje je zeker niet druk maken behalve alsje getipt bent
Comment
-
Topic uit 2011...Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View PostTopic uit 2011...
Comment
-
De link werkt niet eens meer Slotje dan maar.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
Comment