Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NOS op 3: Waarom jouw joint nog steeds illegaal is

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    NOS op 3: Waarom jouw joint nog steeds illegaal is

    Korting op 420shop


    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    #2
    image.png
    Interessant kaartje uit het filmpje!​
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    Comment


      #3
      Het is diep triest hoe krampachtig ons landje wel niet is.

      Tweetal tegen argumenten:

      1. Wij kunnen niet legaliseren omdat wij al de grootste illegale exporteur in Europa zijn.
      2. Wij kunnen niet legaliseren omdat er internationale verdragen zijn die dat tegenhouden.

      Al jaren blijft wie dan ook binnen de 2e kamer onzin roepen. Een Johan van Laarhoven een deel van zijn leven afgepakt en zijn gezondheid naar de mallemoeren geholpen in een Thaise cel omdat de Nederlandse overheid hem linksom of rechtsom zou moeten pakken. Als je daar met wiet werd betrapt, had je onderhand zelfs bijna de doodstraf. En kijk nu, gelegaliseerd en alles is ok... Thailand... Onze Duitse buren die voorheen enorm tegen waren, hebben nu ook gelegaliseerd. Men mag zelfs per gezin 3 planten binnen kweken zonder problemen. Een beetje een teler kweekt daar 3 bomen.

      Duitsland hoeft niet aan internationale verdragen te voldoen en wij wel? Op het gebied van cannabis regelgeving zijn wij de grootste schijtland op deze aardbol. Abnormaal met wat voor klootviolen wij te maken hebben in de 1e en 2e kamer.

      Maar he, als je dorst hebt en lekker je vitamientjes binnen wilt krijgen kan je bij elke Gall & Gall terecht voor een fles Stroh Rum van 80%. Goed voor je lever, geneest je van k, zorgt ervoor dat je langer leeft, verminderd auto ongelukken, zorgt voor rust op straat en men wordt daar relax van in de kroegen waardoor er minder ruzies zijn. Maar cannabis? Ho ho ho, drugs, ga je dood van, enorm veel vechtpartijen en agressie op straat en in de shops.

      Cannabis =

      Biofuel, papier, textiel en voeding om er maar een paar te noemen. Nog even niet gesproken over hoeveel CO2 ​een cannabisplant wel niet kan opnemen in verhouding met een boom. We willen toch het beste jongetje van de klas zijn? Knal alle lege velden vol met cannabis zou ik zeggen. Daarna lekker inzetten voor het maken van textiel, papier of je noemt het maar.

      We hebben destijds een strijder onder ons verloren die we niet mogen vergeten. Doede, was voor mij echt een strijder 1e klas. Je merkt steeds minder tegengeluid en we vinden het allemaal maar ok hoe het gaat.

      Comment


      • Bobledsgrow
        Bobledsgrow commented
        Editing a comment
        Legalisering steekt een stokje voor hun inkomensplannen
        Ook de regering weet dat er veel meer in de shop verkocht word
        Dan word aangegeven
        Daar lproberen ze nu de hand op te leggen
        En tevens als iedereen zijn eigen wietje mag kweken
        Dan breng je gelijk je miljarden inkomen kapot
        Want hoeveel rokers durven geen plantjes te zetten?
        Dat zijn trouwe shopgangers
        Nu word er alleen btw en belasting afgedragen
        In de toekomst zullen ze wel een accijns verzinnen
        Of het een medische graad geven

        Het vreemde alleen
        De regering wil minder thc
        Bij de shop ben je niet welkom met je waar als de thc waarde niet boven de 24% komt
        Als ze het al willen zien

        Zoiezo hebben de meeste shops een inkoopstop
        Vooral die in de proefgemeenten zitten

        Alle shops hebben mega voorraden
        De shops in de deelnemende gemeenten mogen nog illegale wiet verkopen
        Tot
        De regering genoeg kan leveren
        Dan mag alleen dat verkocht worden
        Dus die shops
        Proberen hun voorraad er door te jagen
        Anders kunnen ze niks meer met al hun al ingekochte wiet

        Tevens denk ik dat dit de straathandel gigantische aanwakkert
        Want Jan piet en klaas
        Die zijn waar niet meer aan de shop kan slijten
        Moet er toch vanaf
        En zullen het versprijden via derden

        Of de shop moet de prijs naar 3a4euro per gram verlagen
        Alleen dan haal je de echte handel eruit
        Maar tot nu toe
        is de prijs in de shop gestegen
        Eerder was 12 per g de duurste
        Tegenwoordig durven ze 20+ per gram te vragen voor een zogenaamd Amerikaans soortje

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        De straathandel floreert maar dat interesseert de staat niet. Daar kunnen ze een graantje van meepikken door de handelaren te beboeten. Dus de staat wint sowieso want ze dwingen net als de maffia hun afnemers hun waar te kopen op straffe van sluiting. En dan ook nog verdienen aan de straathandel door het zwaarder te beboeten. Don Corleone zou er trots op zijn

      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Bobledsgrow, die meedoen eraan mogen een weekvoorraad nu hebben 10talle kilos als niet meer zelfs,mogen die nu gewoon daar hebben liggen,die niet eraan mee doen zitten nog steeds aan die 500gram regel verbonden.

        Iedereen dalijk die niet een Nederlands staatsburger is, komt geen coffeeshop meer binnen,dus daar gaan ze al de mist in (stiekem vind ik dat prachtig)

        Jullie moeten me nu echt een keer geloven en serieus nemen als ik zeg ,geen een persoon hier,gaat een legaliseren meemaken in Nederland.
        (Sinds duitsland legaal is) zijn hier controles dat heb ik in me leven nog niet eerder gezien ook aan de grens dat altijd vrij verkeer was staan ze nu bijna dagelijks,en maar de auto's te doorzoeken en mensen te testen.

        De shops worden nu overheids gebouwen,ja je leest het goed vol controle waar de staat der Nederlanden bepaalt en zich het geld int!

        Dan komt het gedoogbeleid eraan,dat is dalijk niet meer nodig en kan de prullenbak in! let maar op,en dan gaat de jacht komen op telers,en dit zullen vooral de hobbyisten zijn zoals jij,wij,hij zij en ik.
        en daar werken ze naar toe,men realiseerd zich dit pas als het al te laat is.

        Helaas is het overgrote deel van de Nederlandse bevolking,gewoon erg dom en niet slim van begrip (geen aanval na de leden)maar in het algemeen,kijk maar eens hoe de meeste zijn,denken en overal ja en amen braaf op knikken,op alles spijtig genoeg.

        Maarja wie zijn wij,een stel criminelen van de onderwereld want dat is het beeld dat ze creëeren en ze ons mensen bestempelen in de WOKE brainwash cultuur.
        Maarja dieper zullen we er maar niet op ingaan.

      #4
      Het is inderdaad waardeloos en ik kan me daar ook flink kwaad over maken. Beginnen steeds meer landen in de wereld het legaal te maken, moeten ze hier weer iets bedenken om geld te graaien, want dat is volgens mij waar het echt om gaat. Gewoon legaal maken, net als in Duitsland bijvoorbeeld, 3 planten per familie, prima! In Jamaica is het trouwens ook legaal tegenwoordig, maar dat gun ik ze wel, ik denk dat zij er in vergelijking met de rest van de wereld er het hardst voor gestreden hebben.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Waarom paal en perk stellen? Waarom niet zoveel als je kan betalen? Als we regels maken hoeveel planten er mogen dan geven we de staat een reden om onze privacy te schenden.

      #5
      In Duitsland mag je volgens mij ook maar 50gr in huis hebben, dus dan kan je wel 3 planten zetten maar dan mag er maar 50gr vanaf komen.
      En zo hebben veel landen met legalisatie nog veel haken en ogen in hun wet.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Het volk ook niet want ze leveren de vrijheid die ze nog hebben maar wat graag in voor acceptatie. En dat terwijl acceptatie een wassen neus is.

      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Yup Hork, wij Nederlanders willen altijd het braafste jongetje van de klas zijn, dus we zijn braaf volgende schaapjes.

      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        60 en 25 op zak, echter word daar niet op gecontroleerd.
        De focus ligt vooral voor de mensen achter het stuur.

        Houd er wel rekening mee,dit is echter voor Duitse staats burgers alleen,iedereen van buiten af inclusief wij mogen geen gram op zak hebben daar en komen ook nergens in dalijk.

      #6
      Oorspronkelijk geplaatst door Babz View Post
      In Duitsland mag je volgens mij ook maar 50gr in huis hebben, dus dan kan je wel 3 planten zetten maar dan mag er maar 50gr vanaf komen.
      En zo hebben veel landen met legalisatie nog veel haken en ogen in hun wet.
      Ze gaan echt niet elke woning controleren of er iemand kweekt en wat het gewicht van iedere oogst is.

      Comment


      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Klopt Kratos, en toch weerhoud de wetenschap dat het wel kan gebeuren omdat je illegaal bezig bent vele mensen tegen om hun eigen plantjes te kweken.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Daar gaat het niet om, bepalen wat er van af mag komen is gewoon een reden voor meer bemoeienis. Ik pas er voor. Laat ze jouw woning maar controleren.

      #7
      Oorspronkelijk geplaatst door parakweker View Post
      Shit my joint illegaal! Ben crimineel stoned en wetteloos high van de Thai.

      Shoot me e.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


        #8
        Hork
        Ik ben het met je eens, gewoon alles helemaal vrijgeven lijkt mij de beste oplossing, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Als dat gebeurt, dan kan je ook je hele tuin vol zetten, ook als je een grote tuin hebt en tja... Aan de andere kant, waarom zou je dat doen? Er is toch minder vraag naar, als je zelf mag kweken hoef je het ook niet meer te kopen van de gene die denk makkelijk rijk te worden door zijn hele tuin vol te zetten. Je maakt de markt kapot door alles vrij te geven en daar ligt dan denk ik ook het werkelijke probleem. Ze ruiken geld (belasting) bij de overheid en willen daarom niet vrijgeven, maar juist kijken hoe ze er zelf een slaatje uit kunnen slaan. Vandaar die stomme proef met legale wiet, waar wij als hobby kweker/gebruiker helemaal niets aan hebben.

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Persoonlijk zou ik de hele tuin niet vol willen hebben, maar het paal en perk stellen aan de aantallen is gewoon geen legalisatie. Het is een stok in de hand van de regering en waarom? Nagenoeg niemand zal daadwerkelijk de hele tuin vol zetten maar wie dat wil moet dat mogen. Bemoeienis hebben we nu ook al.

        • Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Ik ben het helemaal met je eens. Ik mag hopen dat het ooit zo ver komt dat we onbeperkt mogen kweken, maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ja ik ook dus zolang maar tijdig mijn filters vervangen en lullen over wijven en zuipen.

        #9
        Gewoon legaal maken

        Comment


          #10
          Het is nu niet legaal, en houdt dat ons tegen?
          Als het verboden zou worden, houdt het ons dan tegen?

          Stel dat het legaal wordt en er komen allerlei eisen, bijvoorbeeld een maximum op THC percentage, of alleen goedgekeurde rassen kweken, zou jij je daar dan aan houden?

          Ik kweek al 17 jaar illegaal wiet. Ik rook al 18 jaar illegaal wiet. Nog nooit heb ik problemen gehad met de politie.

          Laat de politiek maar lekker aanklooien, als er legale shops komen dan ga ik er toch niet heen.
          Ik maak m'n eigen zaden, ik heb m'n eigen rassen, ik kan binnen en buiten kweken als ik zou willen, stealth of niet.. Als hobbykweker voor eigen gebruik boeit het mij eigenlijk geen fluit wat er wel en niet mag, ik val niemand lastig en niemand valt mij lastig. Da's precies wat ik wil.
          't Kan mij weinig schelen wat de rest doet.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


          • stafford
            stafford commented
            Editing a comment
            @stef273

            Dat zit zo,om een onderschijd te maken tussen hobby en professioneel hebben ze een punten systeem toegepast,nu denk je oke maar het is onmogelijk een hobby kweek te starten omdat je immers nooit eraan kunt voldoen.

            Bv de aarde en de voeding is al 2punten, en dat is ook het maximale dat het op hobby houdt die 2 punten.

            Dus hoe dan ook rechts of links omkeer,je kunt nooit een binnenkweek als hobbyist starten omdat je immers altijd die 2 punten overschrijd,dus je zult altijd worden aangemerkt als een prof ipv van hobbyist.

          • Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            Ik snap wat je bedoeld LR2, maar het is niet voor iedereen zo eenvoudig.

            Ik zou heel graag wat planten in mijn tuin zetten, lekker puur natuur, net zoals ik dat vroeger deed toen ik nog bij mijn ma woonde.

            Het probleem zit hem erin dat er hoogst waarschijnlijk buren zijn die daar niet zo blij van worden, ze hoeven maar één telefoontje te plegen en oom agent komt de hele boel voor mij weghalen, dus tuinkweek is daardoor voor mij geen optie.

            Nu kweek ik noodgedwongen binnen in een kast. Ook leuk, maar ik zou liever al dat gedoe achterwege laten en in de tuin een paar planten zetten. Ik kan het natuurlijk proberen, maar als ik dan problemen krijg, maak ik meteen slapende honden wakker en moet ik ook nog eens des te meer oppassen dat mijn binnenkweek niet opgerold wordt.

            Dan heb je ook nog het probleem dat een ander voor jouw wel even je oogst weg komt halen. Dat is een risico die altijd blijft bestaan, dat zie je ook terug bij groente op een groente tuin, maar als het legaal zou zijn en veel meer mensen zelf een plant zouden kweken, dan denk ik dat het risico op vroegtijdige oogst door een ander wel afneemt.

            Ik ben en blijf daarom een voorstander van volledig legalisatie.

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Buiten kweken levert je in bepaalde gemeenten een hoop problemen op. Zelfs politiebezoek en een huiszoeking om drie plantjes die nog niet eens geslacht hebben getoond kan ik helaas over meepraten. Afstand moeten doen van de betreffende planten en je huis laten doorzoeken of een proces verbaal aan je broek krijgen. 'Want,' zo redeneerde de agent, 'als je ze buiten hebt dan vast ook binnen.' En de rippers waar je mee te maken krijgt zijn terecht al genoemd. Kortom, liever binnen in een tentje met een filter er boven veilig achter slot en grendel.

          #11
          stef273 Volgens ChatGPT (dus houd rekening met onwaarheden):

          Het puntensysteem om onderscheid te maken tussen hobbykweek en professionele hennepteelt in Nederland omvat diverse criteria, elk met een specifiek aantal punten.
          Bij het puntensysteem wordt het als professioneel beschouwd als er 3 of meer punten worden behaald. Minder dan 3 punten wordt meestal als hobbykweek gezien.​


          Hier is een gedetailleerd overzicht:



          1. Aantal Planten
          • 0-5 planten: 0 punten
          • 6-10 planten: 1 punt
          • 11-50 planten: 2 punten
          • 51-100 planten: 3 punten
          • Meer dan 100 planten: 5 punten
          2. Kweekomstandigheden
          • Kweeklampen:
            • Geen: 0 punten
            • Eén: 1 punt
            • Twee of meer: 2 punten
          • Irrigatiesystemen:
            • Geen: 0 punten
            • Aanwezig: 1 punt
          • Professionele afzuiging of filters:
            • Geen: 0 punten
            • Aanwezig: 1 punt
          3. Kweekruimte
          • Oppervlakte kleiner dan 1m²: 0 punten
          • Oppervlakte 1-5m²: 1 punt
          • Oppervlakte groter dan 5m²: 2 punten
          4. Oogstmethoden
          • Handmatige oogst zonder hulpmiddelen: 0 punten
          • Gebruik van apparatuur (bijv. droogrekken, knipmachines): 1 punt
          5. Verkoopintentie
          • Geen indicatie van verkoop: 0 punten
          • Bewijs van verkoop (bijv. verpakkingsmaterialen, weegschaal): 2 punten
          Puntentelling
          • 0-2 punten: Hobbykweek
          • 3 of meer punten: Professionele teelt
          Toelichting
          • Hobbykweek: Hierbij gaat het om persoonlijke consumptie zonder commerciële intentie. De teeltomstandigheden zijn eenvoudig en zonder geavanceerde apparatuur.
          • Professionele Teelt: Hier is sprake van commerciële activiteiten, waarbij de inrichting en uitrusting meer geavanceerd en op grotere schaal zijn.
          Gevolgen
          • Hobbykweek: Wordt vaak gedoogd, afhankelijk van de situatie.
          • Professionele Teelt: Kan leiden tot strafrechtelijke vervolging en inbeslagname van apparatuur en planten.


          Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Bizar dit, het is gewoon allemaal professioneel dus volgens het puntensysteem.

            Zoals ik al eerder schreef: vijf planten wordt soms gedoogd maar er mag niks van afkomen.Want dan ben je professionele teler.

          #12
          Ik zit al op 4 punten met m'n 2 kastjes😆. Wat een stom systeem zeg. Nou ja zolang ik maar geen strafblad krijg want dan heb ik wel een probleem met m'n werk..

          Comment


          • Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            Stelletje criminelen zijn we Stef met onze 2 kastjes! 😂

          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Tja echt he 😆! Te belachelijk voor woorden eigenlijk..

          #13
          Ik snap wat je bedoeld LR2, maar het is niet voor iedereen zo eenvoudig.

          Ik zou heel graag wat planten in mijn tuin zetten, lekker puur natuur, net zoals ik dat vroeger deed toen ik nog bij mijn ma woonde.

          Het probleem zit hem erin dat er hoogst waarschijnlijk buren zijn die daar niet zo blij van worden, ze hoeven maar één telefoontje te plegen en oom agent komt de hele boel voor mij weghalen, dus tuinkweek is daardoor voor mij geen optie.

          Nu kweek ik noodgedwongen binnen in een kast. Ook leuk, maar ik zou liever al dat gedoe achterwege laten en in de tuin een paar planten zetten. Ik kan het natuurlijk proberen, maar als ik dan problemen krijg, maak ik meteen slapende honden wakker en moet ik ook nog eens des te meer oppassen dat mijn binnenkweek niet opgerold wordt.

          Dan heb je ook nog het probleem dat een ander voor jouw wel even je oogst weg komt halen. Dat is een risico die altijd blijft bestaan, dat zie je ook terug bij groente op een groente tuin, maar als het legaal zou zijn en veel meer mensen zelf een plant zouden kweken, dan denk ik dat het risico op vroegtijdige oogst door een ander wel afneemt.

          Ik ben en blijf daarom een voorstander van volledig legalisatie.​
          Die diefstal zul je nooit voorkomen denk ik.
          Mijn buurvrouw heeft liters parfum op, die ruik ik aan de voorkant van het huis nog al zou ze in de achtertuin begraven liggen. Wij hebben afgesproken dat we af en toe onze gemoederen temperen en gewoon effe koffie drinken. Kletsen om het kletsen, en als er dan wat aan de hand is dan horen we dat van elkaar. Kost 15 minuten per maand, maar het maakt 't wel makkelijker.
          Da's een optie, doe daar mee wat je wilt

          Ik ben voorstander van legalisatie onder voorwaarden. Het huidige idee van "legale kwekers die verkopen aan legale shops" vind ik kut. Veel liever zie ik een verbod op handel en een legale optie om zelf te kweken voor iedereen. Als jij 100 planten mag kweken en je buurman ook, en je hond ook, dan zijn coffeeshops niet eens nodig. Als we criminelen de wind uit de zeilen willen nemen, dan moeten we bij de gebruiker beginnen; die werkt voor dat geld en dat is de bron van de euros die hun weg naar het circuit vinden.
          Zorg je dat die gebruiker geen geld meer in dat systeem pompt, dan is er geen systeem meer.
          De klant is koning. In de zin dat zolang die blijft betalen, dat het systeem blijft bestaan. Pak de shops hun klanten en inkomsten af, en ze zinken in de schulden.

          Alle andere drugs, flikker die maar in een apotheek of een smartshop. Maar coffeeshops, zouden in mijn ogen niet moeten bestaan. Zelfs in de meest legale vorm is het een kwestie van zo goedkoop mogelijk kweken en zoveel mogelijk verdienen. Dus gif spuiten, troep gebruiken, ga zo maar door. Zolang die financiele druk blijft bestaan, zal er gesjoemeld blijven worden in de marges. Dat zien we bij fruit en groente, dat zien we bij vlees, dat zien we bij drinkwater.. Kappen daar mee, is ook gewoon goed voor het forum.

          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


          • stafford
            stafford commented
            Editing a comment
            Ik deel groten deels wel je mening,ik ging dan ook over me nek toen ik de uitspraken hoorde op tv van coffeeshop eigenaren,hoe blij ze wel niet waren en dat ze eindelijk afstand konden nemen van de criminele en de criminele markt, nee dat deze mensen zelf 10talle millioenen binnenharkte erdoor,zij daar ooit iemand nee tegen? Van deze schijnheilige mensen en dan op tv zo lullen was voor mij echt de grootste grap van de eeuw😅😅

            En dan worden telers aangewezen dat uit het criminele circuit komen die allemaal zwaar geld hebben,en daarom dus aan de bak kunnen,het is een pot nat !

            Als ze het echt goed wouden doen,zetten ze daar normale mensen neer,hobbyisten liefhebbers,kenners en experts.

            En dan niet een paar coffeeshops legaal,dan alles legaal in een keer en ook de 5planten regel na leven! En hobbyisten met rust laten.
            Dan deden ze het goed,maar niet deze waanzin en de grap van de eeuw zoals nu

          • Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            LR2
            Dat met die buren snap ik dat het bij jou zo werkt, maar niet elke buur zal er zo mee omgaan natuurlijk. Ik woon tegenwoordig in carnaval land en het zuipen wordt hier met de paplepel ingegoten, maar tegen wiet kijken ze toch wel anders aan dan in de grote stad waar ik vandaan kom. Ik wil juist geen slapende honden wakker maken, omdat ik ontzettend bang ben dat iemand een onbuigzame mening heeft over wiet waardoor ik meteen de naam krijg hier in de buurt van een crimineel. Ik laat het wel zo, maar baal er wel van. Vroeger in de stad had ik mijn balkon vol wiet staan, maar dat deden verschillende buren ook, daar is dat een stuk normaler lijkt het wel. Beter gewoon legaal maken. Ik ben geen crimineel, in tegendeel, ik ben een redelijk brave burger.

            Dat verhaal van die coffeeshops ben ik het helemaal mee eens, dat haalt stafford ook nog eens mooi aan, schijnheilig is het! Net wat je zegt, gewoon 100 planten en de buurman ook EN gewoon in het gemeente plantsoen en de bossen en overal langs de weg, waarom niet?

            Hoewel ik moet bekennen dat ik ook wel leuke herinneringen heb aan de tijd dat ik heel lang geleden in de coffeeshop rondhing. Niet dat ze veel aan mij verdiende, ik heb daar nog wel een leuk verhaal over;
            Één van mijn eerste oogsten was uit de tuin van mijn moeder. Ik was lui (puber) en had de boom (Holland's Hope) in oktober omgehakt en in zijn geheel in de vochtige en slecht geventileerde schuur op zijn kop opgehangen, zonder het blad weg te halen. Na een maand of twee ben ik eens gaan kijken of er wat rookbaars aan zat. In die tijd was er geen internet en ik wist nergens iets van. Schimmel en toprot had ik nog nooit van gehoord. Ik heb grote delen van deze plant opgerookt en ik kan je zeggen dat ik er lekker stoned van werd, maar dat het ongelooflijk smerig smaakte en stonk. In die tijd ontdekte ik dus ook het bestaan van coffeeshops (Bij mij ging alles andersom, eerst reggae, daarna plant, daarna stoned). Ik ging sinds die tijd elke week met een vriend naar de coffeeshop. Ik bestelde daar 2 cola op een avond (meer geld had ik niet in die tijd) en hield de hele avond de pooltafel bezet met mijn vriend. Ik nam altijd mijn eigen stinkwiet mee en dampte de hele coffeeshop vol met de stinklucht van mijn slecht wiet. Ik heb daar nooit ook maar 1 gram wiet gekocht Dat ze mij daar nooit de shop uitgezet hebben is mijn een raadsel, maar ik heb daar wel een leuke tijd gehad.

          #14
          Ik pleit voor gratis wiet geleverd door de staat😁 iedereen gelukkig😁

          wishful thinking🥳

          Comment


          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Nah, zelf kweken is veel leuker 😎

          • Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            Gaat niets boven eigen gekweekte wiet. 🌱👌

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Ik wou een slimme opmerking gevenn maar ik moet jullie toch gelijk geven😅 niets boven eigen medicijn, geen pgr, geen geklooi

          #15
          Wat boeit mij die hele staat, ik rook en kweek toch wel inderdaad dus lik mij niet geveegde irriterende naad.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment

          Bezig...
          X