Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wat er nog meer te verwachten valt nog voor 2012...

We hebben deze discussie al eerder gehad op dit zelfde forum, ik heb je toen naar mijn eigen idee toch op een vrij normale toon uitgelegd dat die aanname die je op basis van een zin over het gebruikte chelaat deed niet correct was. Als je dan een paar maanden later dezelfde zin nog eens herhaalt, wordt mijn reactie wat minder genuanceerd inderdaad. Mede omdat ik jouw uitspraken op dit forum over het algemeen wel serieus neem.
    Ik heb in ieder geval het gevoel dat ik erbij had wel aardig terug overgebracht, anders had je dat "eigenwijze eikel" niet in twee reacties in totaal 3x dikgedrukt herhaald.
    Ondanks dat je zelf niets van Cees te vorderen hebt, kun je het toch niet nalaten wanneer je kans krijgt, aan te geven dat je schijnbaar anderen kent die dat wel zouden hebben. Dat geeft toch een bijsmaakje aan je eigen objectiviteit bij het posten van dit soort berichten.
    Cees heeft een hele tijd in het wereldje gezeten en is ook iemand met een gebruiksaanwijzing wat communicatie betreft, dus er zullen ongetwijfeld meer dan genoeg mensen zijn die minder goed met hem overweg kunnen of wel eens verschil van mening gehad hebben. Dat is dan een zaak tussen hun lijkt me, waarom zou jij je daar over uit laten als je er zelf niets mee te maken hebt gehad?

In het dagelijks leven ben ik vrij recht voor zijn raap wat communicatie betreft, dus als me iets niet zint spreek ik dat gewoon uit ook zoals in dit geval. Over het algemeen blijf ik niet zo lang boos verder, dus wat mij betreft kunnen we in het vervolg wel weer een stuk respectvoller zijn naar elkaar toe.
    Als je een keer bij Roy op de koffie gaat wil ik best langskomen als mijn werk dat toelaat en dan neem ik mijn vreespijp wel mee als dat idee jou ook aanstaat.

Comment

Uiteindelijk was en is het mijn bedoeling om allerlei fabeltjes over dure voeding ter discussie te stellen: de voedingslijnen die ik tot heden heb uitgeprobeerd bevielen alle prima: Terra Vega en Terra Flores voldeden perfect, de voedingslijn van BN eveneens, inclusief The Missing Link van meer dan € 50 de liter. Anderzijds heb ik ooit mijn potten gevuld met stikstofrijke aarde uit de moestuin, waar voordien vlinderbloemigen hadden gegroeid. Aangevuld met wat 12-10-18 was het resultaat niet minder in vergelijking met al die specifieke voeding. De aangeboden vredespijp aanvaard ik graag (mits er geen tabak in zit want ik rook niet). De Sweet Jane 1 en 2 zal ongetwijfeld ook niks mis mee zijn: dat er evenwel allerlei professoren of hoogleraren zijn en worden geraadpleegd bij de producten van Kees: mag ik daar mijn gezonde twijfels bijzetten? Kees is echt niet in zijn eerste leugen gestikt. Een goed verkoopargument hoeft nog niet te congrueren met de feitelijke omstandigheden, toch?
      Zo ga ik graag mosselen eten in een bepaalde restaurant-keten in Zeeuws Vlaanderen, omdat een ieder vindt dat daar de beste mosselen worden geserveerd, volgens een "geheim" recept. Ik zal het geheim verklappen: het restaurant koopt ruwe mossels in, heeft zelf een ontbaardingsmachine om de bysusdraden te verwijderen, dus het product is uitermate vers, de enige toevoegingen zijn heel fijn gesneden bladpeterselie en ui, een scheut Pinot d'Alsace, een klont roomboter, wat paneermeel om de botersmaak vast te houden en peper. De restaurantexploitant verklaarde in een kranteninterview dat zelfs de Landbouw Hoge School in Wageningen niet in staat bleek het geheim van zijn recept te ontrafelen: een leuke one-liner en een leuk verkoopargument -weliswaar bezijden de waarheid- maar volstrekt onschadelijk. En mosselen op die manier uitgeserveerd zijn nu eenmaal verser (en lekkerder) dan die bakken met onder zuurstofarme omstandigheden verpakte mosselen uit de supermarkt.
      Last edited by Xtreme; 14 October 2011, 10:43.

Comment

ach, na dat besluit over 15% THC heb ik mezelf beloofd geen moeite meer te doen en gwoon lekker op me eigen kamertje te kweken. Overheid schijt aan de burger? De burger schijt aan de overheid!!!

Comment

Is maar goed dat ik blow anders zou ik echt depressief worden als ik de vooruitzichten lees

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zeemlapje View Post
            ach, na dat besluit over 15% THC heb ik mezelf beloofd geen moeite meer te doen en gwoon lekker op me eigen kamertje te kweken. Overheid schijt aan de burger? De burger schijt aan de overheid!!!
            Ga hetzelfde doen denk ik. Die 15% regel slaat hellemaal nergens op dus volgend jaar lekker 5 planten Amnesia op me kamer.

Comment

Als je op je kamer kweekt (ik neem aan dat je student bent) zetten ze je uit je kamer als ze het ontdekken.

Dat is een wel heel groot risico wat je neemt om goedkoop te kunnen blowen.

Comment

Bezig...
              X