in de shop komen ook mensen een bakkie doen, mag dat wel zonder pas??? en wat nou als ik een veilige plek zoek om een stickie te roken en ik heb mn wiet van de straat of aphotheek mag ik het dan wel in de sjop roken want thuis word er niet gerookt??!!... dit zijn zomaar een paar van de 100de vragen waar ik mee zit! er zijn ook plekken voor hero-junks dus dan zou ik toch ook wel mn onschuldige stickie moeten kunnen roken op een veilige plek??!!..
hoe zien jullie dit of weet iemand hoe dit rechtmatig in elkaar zit???? er zijn naar mij mening veels te veel losse eindjes om de pas door te laten gaan. het zou niet zo kunnen zijn dat je zonder de pas niet naar binnen mag bij "de club'' .. als ik naar de voetbal ga waar ik niet lid van ben mag ik wel in de kantine zitten maar niet mee voetballen...... mmm
hoe zien jullie dit of weet iemand hoe dit rechtmatig in elkaar zit???? er zijn naar mij mening veels te veel losse eindjes om de pas door te laten gaan. het zou niet zo kunnen zijn dat je zonder de pas niet naar binnen mag bij "de club'' .. als ik naar de voetbal ga waar ik niet lid van ben mag ik wel in de kantine zitten maar niet mee voetballen...... mmm
Comment