Weer een nieuw snufje tegen de cannabistelers. Ze gaan ervoor in Den Haag.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Politie test electronische hennep-ruiker
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Dit gaan ze eerder bij industrie terreinen inzetten denk ik, misschien ook bij wijken die massaal aan het kweken zijnVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Postinzetten op industrie tereinen? kdenk nie da der gekweekt word op industrie tereinen, een loods is veel te snel riskant als de politie niet weet watvoor bedrijf er gevestigd is. in een rijwoning is het makkelijker volgens mij....
ff googelen gaf de volgende resultaten :
Het nieuws, weer en verkeer uit Groningen, Assen, Emmen en andere plaatsen van Dagblad van het Noorden
Blijf altijd op de hoogte van het laatste lokale en regionale nieuws. Bekijk ook de openstaande vacatures en ontdek de evenementen in jouw regio.
enz. enz.
Het is juist interessant om het op een afgelegen terrein te doen, omdat daar niemand er last van heeft. Er zijn zelfs rijdende (in vrachtwagens) kwekerijen ontmanteld.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Ik kan met een aantal stukken uit de krant herinneren dat er wel zeker word gekweekt in loodsen Er word overal gekweekt op de gekste plaatsen... zelfs in een brug...Veel gestelde vragen over het forum
Comment
-
jemig da's niet zulk leuk nieuws, als ik mijn voordeur open ruikt het hier ook lekker nu mijn wietje op zolder te drogen hangt
Dan maar een Brise One Touch luchtverfrisser ofzoiets aan mijn brievenbus monteren, zodra die open gaat psssst! Misschien helpt dat of een andere voordeur met een brievenbusbox aan je huis ipv de gleuf in je deur
Comment
-
dan heb je wel elke ochtend een geparfumeerde krantVeel gestelde vragen over het forum
Comment
-
20000 planten bij elkaar!!! Dat moet wel bijzonder zijn. Dat illegaal aftappen vind ik echt waardeloos, pure hebzucht. Maar zoveel plantjes bij elkaar, dat moet toch nogal een zicht zijn he? Dat zou ik best een keertje willen zien."Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .
Medigebruiker
Comment
Comment