Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Er staat nergens dat z'n buren 'm verraden hebben.
Misschien liep er toevallig iemand langs die het geroken en doorgegeven heeft.
Zoiets is 100 meter verderop ook nog te ruiken, dat stopt niet bij de directe buren.
Je hoefde niet meteen mee naar het bureau, misschien krijg je nog een telefoontje om even langs te komen voor een verklaring.
Maak ze niet wijzer dan dat ze zijn.
Klopt angel777! Ik doe er nooit zo moeilijk over. Als familie, vrienden of collega's van mijn ouders, of gewoon bezoek langskomt, dan leg ik het ze allemaal netjes uit. Vaak vinden ze rete-interessant om te horen dat er meerdere soorten zijn met ieder eigen kwaliteiten. Ik heb sowieso dealtjes met de buren, de buurjongen krijgt een aandeel van de oogst als hij een oogje in het zeil houdt. En zijn ouders krijgen geen politie op hun dak als ze weer tot 04:00 de muziek op 200Db hebben staan. De andere buurvrouw komt nooit buiten, maar zelfs die is netjes op de hoogte en weet dat er niet gehandeld wordt met het eindproduct.
Ik moet trouwens even toevoegen dat mijn amnesia AF harder ruikt/rook dan de hele royal dane, die nu een bloei-oppervlak van anderhalve meter heeft. Als er een deur had opengestaan in het washok -die aan de tuin grenst- kon je het ruiken aan de voordeur. Zelfs een uur later nog. Ik heb 'm nu in gesloten gripzakken liggen op mijn kamer, maar zelfs hier komt zo nu en dan een flinke wietgeur voorbij.
Voor alle duidelijkheid toen ik hier kwam wonen hadden we al gelijk "mot" met de buren wie naast ons wonen en de andere buurman heeft ons bedrogen dus daar zijn ook mee klaar.
een maat van me heeft er ook 5 staan en niemand klaagt daar over maar dat is weer omdat bijna iedereen het daar kweekt
Edit: de buren hebben wel gebeld ik weet ook wie het is
Comment