Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo staat het op MSN nieuws,
De politiediensten in ons land hebben negentien personen aangehouden in het kader van de internationale drugsactie 'Etoile'. Verder zijn acht voertuigen, acht verboden wapens en een hoeveelheid drugs in beslag genomen. Dat meldt de federale politie maandag. Delen0
Dit verhaal staat vol met dingen die niet zo enorm slim zijn, ten eerste ga je zelf kweekspullen halen, ten tweede haal je zaad en kweek spullen tegelijk, ten derde beken je aan de politie dat je gaat kweken.
Ik zou nu wel huiverig zijn om te beginnen met kweken. Ik denk dat ze al meer dan genoeg hebben om een huiszoeking te mogen doen, het is nu aan de agent of ie er een zaak van wil maken of niet.
Als ik de agent was en ik had het niet zo op wiet dan stond ik over twee maanden bij je op de stoep met een huiszoekingsbevel.
Ik ben er zeker van dat je op een dag bezoek zal krijgen van de blauwe klootzakken,ikzelf ben betrapt met 30-tal planten,getipt door de energieleverancier(klote-NUON),heb reeds verschillende huiszoekingen meegemaakt,eenmaal in de databank.Hoe het wettelijk 1 plant kweken mag,maar bewaar je voeding apart deze is wel professioneel en is verboden.Bij mij hebben ze 2 kweektenten en al mijn voedingsstoffen in beslag genomen.
TIP:Bestel online,veel veiliger(123-tuintechniek,onlinekweken.nl,eugrowshop enz..),bezoek de site eens van Trek Uw Plant VZW
als ze getipt zijn door je energieleverancier dan was je verbuik wel echt enorm overdreven of er loopt ergens een gerechtelijk onderzoek naar je want anders zal je energieleverancier de blauwe pet zeker niet tippen...of je hebt een goeie vriend die niet kan/kon zwijgen...
Comment