Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ingevuld.
Lastige vragen.
Vader/zoon activiteit miste ik ook.
Dank voor het invullen en de feedback Zoetstof. Mooi verslag van je microkweek ook. Wat groeien die planten ongelofelijk snel.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door pastinaakpeterView Post
Dan kan je ook de vragenlijst invullen.
@ Sole Mio en pastinaakpeter: Ik vraag me af of dat wetenschappelijk verantwoord is
Ik zou wel een plantje of twee willen proberen, om eens te kijken hoe het is. Maar de enige optie is op het balkon waar nauwelijks zon komt.
Mede dankzij jullie hebben we inmiddels 140 ingevulde vragenlijsten binnen! Dank!
Een dezer dagen staat in de nieuwe HighLife van maart een interview met Marije Wouters over het Worldwideweed onderzoek. Zeker voor diegenen die meedoen leuk om te lezen.
De vragenlijst zal nog zo'n anderhalve maand online zijn. Mogelijk wat langer, afhankelijk van wanneer een aantal internationale collega's voldoende ingevulde vragenlijsten binnen hebben.
Het analyseren van de resultaten zal ook nog wel even in beslag nemen. Daarna zal dit vergeleken worden met de andere landen, en uiteindelijk geevalueerd worden.
Al met al zal het dus nog even duren voordat het afgerond is, en nog langer voordat het gepubliceerd zal worden.
Daarom proberen we geinteresseerden wel op allerlei manieren - zoals deze - geinformeerd te houden over de ontwikkelingen.
Comment