Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
legaal over grens
Collapse
X
-
Re: legaal over grens
ik ben gepakt juist over de grens in belgie . vriend van mij had zaadjes bij en ik wat rol grief ze hebben ales in beslag genomen
we hadden net wat geoogst en maat van mij had een vers topje gekregen dus dat hebben ze ook in beslag genomen
nu was ik bestuurder speeksel test was ok
maar we hebben alle 2 onze vinger afdrukken moeten geven en ze hebben fotos genomen
wat zal er verder gebeuren ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wiedewiet View Postik ben gepakt juist over de grens in belgie . vriend van mij had zaadjes bij en ik wat rol grief ze hebben ales in beslag genomen
we hadden net wat geoogst en maat van mij had een vers topje gekregen dus dat hebben ze ook in beslag genomen
nu was ik bestuurder speeksel test was ok
maar we hebben alle 2 onze vinger afdrukken moeten geven en ze hebben fotos genomen
wat zal er verder gebeuren ?
Comment
-
Geloof me ze doen daar weinig mee, word enkel gebruikt als ze je verdenken van andere zaken waar ze wel onderzoek in doen.
Voor de rest zal je de eerste jaren ook meer kans hebben op controle als men met nummerplaat herkenning werkt bij wegcontroles .
Maar na een paar jaar heb je meestal geen problemen meer bij wegcontroles.
Het blijft wel een blaam die boven je hangt, en zelf na 10 jaar nog tegen je gebruikt kan worden, zoals ik al zelf heb ondervonden met de rechtzaak voor hoederecht zoontje.
Greetz
Comment
-
Jullie zijn nu geregistreerd en zitten in de databank van justitie,wss gaat er nu verder niets gebeuren.....wss gaan ze ons later verplichten een weedblad op onze jas te naaien en als alle weedgebruikers geregistreerd zijn gaan ze ons wegslepen en in kampen steken.
loooooool sole mio dat is een goei :p
Comment
Comment