http://www.crimescene.pro/ over straatdealers in maastricht
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dit is echt ongeloofelijk !dit moet je zien
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Dit is echt ongeloofelijk !dit moet je zien
Is het niet net die waanzin dat ze willen, om zo uiteindelijk over te gaan naar de volgende stapjes in de afbraak van het gedoogbeleid?
Je gaat me toch niet vertellen dat ze in het huidige Nederland niet de middelen hebben om criminaliteit aan te pakken.
Comment
-
criminaliteit aanpakken ? dat doen ze hier niet..ze reguleren het net zo lang tot de criminelen net zulke vette varkens zijn als de beslissers hiero.
zit wel wat in wat je aangeeft, maar dat zal nooit iemand toegeven natuurlijk. Amerikaanse toestanden: ook politici kijken teveel films (Wag the dog om er eens een te noemen).Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
gek dat zoiets ooit een lief onschuldig baby'tje was, dan denk je toch waar is het mis gegaan, dan heb je je hersenen toch in je reet zitten
vooral het ''sorry meneer de agent heb niks verkeerd gedaan en ik heb pijn in mijn ogen'' die zin doet bij mij het bloed onder mijn nagels uit koken als je even terugspoelt tot hij daar voor die coffeeshop stond
Comment
-
Marc Josemans zou een medaille moeten krijgen. Wat mij betreft de beste coffeeshop eigenaar van ons Land.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
Comment