Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

En ik eerst op het SLP (dewelke is dat ) en als ik de test nog eens herhaal kom ik op de VLD uit

grtz

Comment

-"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

Stemadvies klopt niet bij mij, LDD staat op de 1ste plaats terwijl dat het Vlaams Belang moest zijn
        manipulatie!

Comment

Ik stem op NVA (regionaal) en openVLD (Europees).

Het programma van LDD sluit ook aan bij mijn visie, maar die moeten zich eerst bewijzen in de regering eer ze m'n stem verdienen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cannakris View Post
            Stemadvies klopt niet bij mij, LDD staat op de 1ste plaats terwijl dat het Vlaams Belang moest zijn
            manipulatie!

-"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

als ik zo gewoon die poll uitslag bekijk is het bijna te gek voor woorden.

een kleine 30 procent van de belgen gaat voor vlaams belang?

hoe je het ook draait of keert, je hebt er geen zak aan. zelfs in de oppositie niet. mensen als dewinter zen tijd verlies.

ook lijkt het mij dat zeer weinig mensen zich daadwerkelijk bewust zen van dit spelletje "verkiezingen"

OF er zijn hier weinig "echte" cannabis lovers.

ben wel es benieuwd hoe SLP het ervan gaat afbrengen in de echte verkiezingen. hier ziet het er niet fantastisch uit voor hun spijtig genoeg.

Comment

Comment

Comment

wat denken belgen eigenlijk van een een-tweetje met nederland
                    nedervla ofzo

Comment

Ik ben zeker geen tegenstander daarvan.

Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

wow wat een discusie...

ik heb er 51min over gedaan om alles te lezen en nog weet ik nu niet op wie ik ga stemmen!

het zal blind stemmen worden denk ik...

veel plezier verder met discusieren!

grtzzz to all (maakt ni uit op wa ge stemt)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duvelduvel View Post
                          nedervla ofzo
                          tis beter dan met wallonie, maar ik zie vlaanderen nog het liefst van al onafhankelijk

grtz

Comment

NVA hier.
                            Weed is voor geen enkele partij een strijdpunt, voor mij evenmin.
                            Behoud of een softening van de huidige wetgeving terzake valt sowieso buiten de verkiezingsstrijd & de democratische inspraak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duvelduvel View Post
                              nedervla ofzo
                              Een verregaande economische samenwerking zou dik in orde zijn, meer lijkt mij op korte termijn niet mogelijk: Twee gemeenschappen met een zelfde arbeidsmentaliteit, maar met een te sterk verschillende levenshouding.
                              Anyway, wij Belgjes en Vlamingen kunnen nog een pak leren van 'de Hollanders': zelfzekerheid, directheid (maar dan op zijn Vlaams), innovatiedrang, handelsgeest, respect voor natuur, openheid, ...
                              Btw, ik schaam me elke keer als ik in de pers weer iets lees over 'de gierige Hollander'. Altijd een beetje lacherig doen. Om onze vriend Jezus te quoten 'Gij ziet de splinter wel in het oog van uw medemens, maar niet den balk in uw eigen oog'. Soit, ik wou me ff excuseren hier bij onze Noorderburen. Niet alle Belgen zijn kinders die vervallen in kleutergrapjes.

Comment

Comment

Bezig...
                                X