Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
NVA hier.
Weed is voor geen enkele partij een strijdpunt, voor mij evenmin.
Behoud of een softening van de huidige wetgeving terzake valt sowieso buiten de verkiezingsstrijd & de democratische inspraak.
wat denken belgen eigenlijk van een een-tweetje met nederland
nedervla ofzo
Een verregaande economische samenwerking zou dik in orde zijn, meer lijkt mij op korte termijn niet mogelijk: Twee gemeenschappen met een zelfde arbeidsmentaliteit, maar met een te sterk verschillende levenshouding.
Anyway, wij Belgjes en Vlamingen kunnen nog een pak leren van 'de Hollanders': zelfzekerheid, directheid (maar dan op zijn Vlaams), innovatiedrang, handelsgeest, respect voor natuur, openheid, ...
Btw, ik schaam me elke keer als ik in de pers weer iets lees over 'de gierige Hollander'. Altijd een beetje lacherig doen. Om onze vriend Jezus te quoten 'Gij ziet de splinter wel in het oog van uw medemens, maar niet den balk in uw eigen oog'. Soit, ik wou me ff excuseren hier bij onze Noorderburen. Niet alle Belgen zijn kinders die vervallen in kleutergrapjes.
Comment