Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
als ze ooit aan de macht zouden komen is't gewoon weer cordon sanitair en staan ze daar dus ook weer mooi.
Dan betaal gij gewoon een boete ofzo? of stem ge dan ongeldig?
Vlaanderen NIET bij nederland droppen, wat betekenen we dan nog? we zouden altijd een aanhangsel blijven en we zouden toch nooit echte nederlanders worden.
helemaal niet vlaanderen moet bij nederland horen dan wordt het nog gezelliger
en nederland wilt vlaanderen er wel bij hebben omdat het rijke deel van belgie is maar dan moet nederland wel eerst van wilders af komen want als wilders aan de macht komt in nederland dan ga ik verkassen uit utrecht want dan zijn mensen zoals ik tog niet meer welkom in nederland want ik als buitenlander ben tog een crimineel omdat ik wiet kweek dan ga ik maar lekker in belgie wonen daar is het pils ook wat beter te drinken
Dan betaal gij gewoon een boete ofzo? of stem ge dan ongeldig?
Bah nee gij, ik ga daar toch geen boete voor krijgen, wa weten die da nu wa ge met da papierke doet?
Voor t'zelfde geld veeg ik er mijn gat mee af en steek ik het zo in die doos, wie gaat da nu weten.
Ik stem gewoon ongeldig natuurlijk, blanco laten, of een peetje op tekenen, of alle bollekes zwart kleuren, streepke door trekken, maakt nie uit.
Stemmen maakt op zich al geen reet uit.
Ja Giles, akkoord, ze moeten inderdaad stoppen met ze hier allemaal binnen te laten van zodra ze in een kraan kruipen of hun mond toenaaien, en ze moeten ook stoppen met ze altijd maar ons geld toe te stoppen, maar daar gaat het VB niets aan kunnen doen, da weet ge toch?
Er zijn ook veel andere punten die je moet overlopen voor je op een partij stemt, en u niet alleen daarop blindstaren.
Hoe dan ook, al stemt de meerderheid op't VB, da gaat geen reet uithalen, ze kunnen daar niets aan veranderen zonder de medewerking van de andere partijen.
Dat is dus het meest stereotiepe denkpatroon dat ik ooit tegengekomen ben. Ik vind het echt jammer dat op dit forum mensen op deze manier denken. Ik had gehoopt dat de mensen hier wat "slimmer" zouden zijn.
Ach ja zo te lezen had je ook al een bepaald beeld van de mensen hier op het forum, ook een stereotypering Op het forum is iedereen welkom, het maakt niet uit of je Nederlander of Belg bent, Turk of Marokkaan. Als je maar Nederlands praat zodat iedereen het verstaat
Zo zie je maar dat je de blowers niet in 1 hokje kan stoppen, iedereen is anders. Hetzelfde geld voor de gastarbeiders van vroeger, je hebt ze in alle soorten en maten. Toch kan je niet alle problemen op de komst van de gastarbeiders afschuiven.
Toen de grenzen open gingen voor Polen was er veel ophef over de banen die ze inpikken, terwijl de buurman ze graag inhuurt omdat het geld bespaart... het mes snijd aan twee kanten
Dat 'in hokjes plaatsen' zou typisch Hollands zei heb ik me laten vertellen, maar niemand is het zelfde. Elk mens is uniek, de ene Nederlander is de andere niet, en de ene Marokkaan de andere niet.
Comment