Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
    Sorry zion , maar de commentaren van ldd op deze kl*te regering zijn terecht van dedecker.
    1000 loze beloften etc???? Dedecker kan het beter zelf!
    dedecker is 100% gezond verstand!
    grtz
    Ik vond zijn commentaar op de ex-regering toch erg overdreven. I.p.v. te zeggen "ik zou het op die en die manier doen" kwam er alleen maar "het is tijd voor nieuwe verkiezingen, de regering trok op niets, Leterme was een slechte premier. Ze hebben alleen maar slecht werk geleverd" uit zijn mond.
    Als je zo een premier wil, dan gaat het zeker vlot verlopen.

@AlwaysStoned: ik zeg niet dat ik voor extreem links ben.

De oplossingen moeten van beide kanten komen. Dat lukt helaas niet als er gen van beide de stap zet om naar elkaar te luisteren en te zorgen voor problemen.

Greetz,
    zion

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zion View Post

@AlwaysStoned: ik zeg niet dat ik voor extreem links ben.

De oplossingen moeten van beide kanten komen. Dat lukt helaas niet als er gen van beide de stap zet om naar elkaar te luisteren en te zorgen voor problemen.

Greetz,
      zion
      sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AlwaysStoned View Post
        Mijn mening is, om hier wat orde op zaken te stellen, zal er wel een rechtsgetinte partij aan de macht moeten komen.
        En wat was cd&v/nva dan? Als ge niet de volledige steun krijgt kunt ge nog niks bereiken. Kijk naar madam Milquet hare "non".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
          En wat was cd&v/nva dan? Als ge niet de volledige steun krijgt kunt ge nog niks bereiken. Kijk naar madam Milquet hare "non".
          der is niets rechts aan cd&v/nva, een hoop mietjes dat zijnt ...
          met aan de macht komen = meerderheid, zodanig dat madame hare non evenveel waard is gelijk lucht nje!
          sigpic

Comment

met aan de macht komen = meerderheid, zodanig dat madame hare non evenveel waard is gelijk lucht nje!
            Mene man, ik vraag daar niet achter uw persoonlijke mening over da kartel. Ge moogt da van mij gerust mietjes vinden maar tzijn wel rechtse mietjes. Dan kunt ge evengoe gaan betwisten da 2 + 2 = 4.

Comment

de NVA is een rechtse partij

n= nieuwe
              v= vlaamse
              a= alliantie

kartel bestaat toch al een paar maanden niet meer
              Last edited by PITcrew; 29 December 2008, 21:14.
              Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
              Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

sigpic

Comment

Ik heb nu op cd&v gestemd omdat die het meest gematigd zijn naar mijn mening, maar dit wil nog niet zeggen dat ik op hen ga stemmen in juni (ik wil eerst weten wat hun cannabisplannen zijn om het zo te zeggen).

Nog iets over LDD, deze partij heeft niet echt een programma, het enige wat Dedecker echt wil is de onregelmatigheden in de politiek aanpakken (denk maar aan dat rapport die hij openbaar heeft gemaakt over die Koekelberg ofzo, die hoofdcommisaris van de politie), op zo'n dingen is hij uit. Daarvoor moet je niet de verkiezingen winnen, hoogstens enkele zetels behalen in het parlement. Dus op hem zou ik niet stemmen, omdat hij zich volgens mij hiermee gaat bezig houden en dus niet met een land te leiden.

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
                  Nog iets over LDD, deze partij heeft niet echt een programma, het enige wat Dedecker echt wil is de onregelmatigheden in de politiek aanpakken (denk maar aan dat rapport die hij openbaar heeft gemaakt over die Koekelberg ofzo, die hoofdcommisaris van de politie), op zo'n dingen is hij uit. Daarvoor moet je niet de verkiezingen winnen, hoogstens enkele zetels behalen in het parlement. Dus op hem zou ik niet stemmen, omdat hij zich volgens mij hiermee gaat bezig houden en dus niet met een land te leiden.

grtz

Dit lijkt me toch verdacht veel op een partij programma van LDD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PITcrew View Post
                    de NVA is een rechtse partij

n= nieuwe
                    v= vlaamse
                    a= alliantie

kartel bestaat toch al een paar maanden niet meer
                    jah, maar zo rechts vind ik nva niet zenne... ze liepen meer achter het gat van cd&v.
                    sigpic

Comment

De kogel is blijkbaar door de spreekwoordelijke kerk.
                      Van Rompuy wordt de nieuwe premier.
                      De andere postjes blijven op een enkele uitzondering na bij dezelfde ministers als voorheen.

en avant naar de volgende poging om BHV te splitsen...

Comment

Dat het zo vlug ging gebeuren had ik niet verwacht, maar wel dat het meeste eigenlijk hetzelfde ging blijven...

Comment

jah, maar zo rechts vind ik nva niet zenne... ze liepen meer achter het gat van cd&v.

jah daarin geef ik u totaal gelijk
                          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
                            Ik heb nu op cd&v gestemd omdat die het meest gematigd zijn naar mijn mening, maar dit wil nog niet zeggen dat ik op hen ga stemmen in juni (ik wil eerst weten wat hun cannabisplannen zijn om het zo te zeggen).

grtz
                            Hoi , ik versta niet hoe jij nog je geloofwaardigheid aan die prutser kan geven bijna 2 jaar loze beloftes aan hun kiezers. Ik stem nooit meer op die leugenaars,wat ik wel bijna2 jaar geleden heb gedaan, ik heb mijn vertrouwen bij die nietsnutten verloren.
                            Ik stem op ldd! Beste geloofwaardigste programma punten, en ik voel mij goed bij die partij.
                            grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Dien prutser heeft wel voor de overname van fortis gezorgd, zij het door de scheiding der machten niet te respecteren. Maar de overname was er wel en das wat hij beloofd had.
                              Voor de rest kunt ge zonder absolute meerderheid nooit bereiken wa ge wilt bereiken.

En kheb effe wa partijpunten bekeken van ldd. Langer werken, zelfstandigen meer subsidieren terwijl er nog nooit zoveel op de fles gingen, alle misdaad die bestraft moet worden (klein als grote overtredingen) en wsl geen gedoogbeleid meer, zelfs meer accijnzen op alcohol. Nee dank u.

Comment

Ja dat is mijn keuze, ldd the best, als jullie groen!
                                wint dan zal je eens taksen de lucht zien inschieten,
                                ikzelf ben ook voor een doogbeleid, maar typisch voor linkse is het maar dat die telt.
                                En geen andere problemen (de koopkracht) zoals jona al vermelde, ze kopen flatscreens tv,cameras van 600 euro, en dan zitten ze te klagen dat ze geen geld hebben om eten te kopen.
                                Last edited by westport; 30 December 2008, 18:58.
                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Bezig...
                                X