Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wordt steeds gekker hier
Collapse
X
-
Re: Wordt steeds gekker hier
http://daskapital.nl/2013/07/eu_dood...zonnepane.html nog zoiets jongens.Wel ff anders maar togLast edited by showtime; 29 July 2013, 06:28.
Comment
-
Dit (wat oudere) nieuwtje past er ook wel bij: Google niet op "snelkookpan" en "rugzak" vanaf dezelfde computer, want dan krijg je problemen:
De aanslagen bij de marathon in Boston werden gepleegd met bommen in snelkookpannen. Dus wie “snelkookpan” en “rugzak” intikt op Google, is misschien wel een terrorist. Journaliste en schrijfster Michelle Catalano uit New York werd door verdachte zoekacties op internet thuis bezocht door zes politiemannen en schreef er een blogpost over.
(Overigens heb ik botweg "snelkookpan rugzak" gegoogelt om dat artikeltje terug te vinden. Laat de NSA maar lekker overlopen in zoektermen.)
Laten ze dit ook maar eens ontcijferen: o06AXcCB8UijgBQc1250k9VtHlCoSh7urQ5TySRdLb0yIdztmm now6a5qOKxl5ELast edited by Blani; 5 August 2013, 01:33.
Comment
-
Om de een of andere reden kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dat hele NSA-verhaal misschien niet doelbewust, maar wel met al dan niet stilzwijgende toestemming gelekt is. Wat dat zou betekenen kan ik me niet helemaal voorstellen (misschien dat er allang betere, diepgaandere technieken ontwikkeld zijn om mensen in de gaten te houden bv).Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
Comment