Dat weet de regering ook, maar als ze alcohol verbieden word het nog gevaarlijker
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wiet roken onder de 18 jaar.
Collapse
X
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
-
Re: Wiet roken onder de 18 jaar.
ja en nee hoe langer je kan wachten hoe beter. Je moet gewoon kunnen praten met kinderen onder de 18. Als je het hen verbied doen ze het toch dus heel subtiel ma wel verstaanbaar maken dat het eigenlijk niet kan. Das volgens mijn mening de beste methode.
grtzzz
Comment
-
Verbieden onder de 18, en alles daaromtrent laten zoals het nu is. Als je de grens verlaagd naar 16 dan gaan straks 14-jarigen ook komen zagen, je moet ergens de lijn trekken vind ik... Je bent pas volwassen als je 18 bent (al kan hierover gediscussieerd worden maar nogmaals: je moet ergens de lijn trekken) dus pas vanaf dan kan je beslissen of je gaat roken of niet. Een minderjarige heeft het recht van opgevoed te worden zonder die keuze te moeten maken, aangezien ze niet te maken moet zijn wegens het illegaal is. Dat ze het dan doen dan is dat hun zaak...
Dat ze eerst werk maken van de gedoogbeleid wat bij te schaven, iedereen is hier toch 18+ dus wat die 18- doen doet er niet zo heel veel toe vind ik, eerst legaliseren en dan zien we wel waar we staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jona View PostVerbieden onder de 18, en alles daaromtrent laten zoals het nu is. Als je de grens verlaagd naar 16 dan gaan straks 14-jarigen ook komen zagen, je moet ergens de lijn trekken vind ik... Je bent pas volwassen als je 18 bent (al kan hierover gediscussieerd worden maar nogmaals: je moet ergens de lijn trekken) dus pas vanaf dan kan je beslissen of je gaat roken of niet. Een minderjarige heeft het recht van opgevoed te worden zonder die keuze te moeten maken, aangezien ze niet te maken moet zijn wegens het illegaal is. Dat ze het dan doen dan is dat hun zaak...
Dat ze eerst werk maken van de gedoogbeleid wat bij te schaven, iedereen is hier toch 18+ dus wat die 18- doen doet er niet zo heel veel toe vind ik, eerst legaliseren en dan zien we wel waar we staangrow da weed, smoke it's buds
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jona View PostBlij dat je me volgt in die mening .
Bewijst nogmaals dat 'blowers' wel degelijk een aansprakelijkheidsgevoel hebben en besef hebben van alles errond.
Greetzzz
Jonagrow da weed, smoke it's buds
Comment
Comment