Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet roken onder de 18 jaar.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dat weet de regering ook, maar als ze alcohol verbieden word het nog gevaarlijker

Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

yip, want dan komen er ware volksopstanden, zeker in belgie, het land van het bier

grtz

Comment

je kan beter elke dag een jointje roken dan 5 flesjes bier drinken. in mijn geval dan :/
        brabantse nachten zijn lang

Comment

Je kan beter 1 fles bier drinken dan 5 jointjes roken.

Comment

17/18 vind ik wel een goeie beginleeftijd.
            maja ben ook op mn 15 begonnen

Comment

Ik ben het helemaal met Haze'o'lator eens, mate is in dit geval een magisch woord.
              STAY HIGH - STAY FREE

Comment

ik denk niet dat je jou moet aantrekken wat andere mensen denken
                en gewoon je zin doen

mvg

Comment

Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

Gewoon legaliseren vanaf 16 jaar..

Comment

ja en nee hoe langer je kan wachten hoe beter. Je moet gewoon kunnen praten met kinderen onder de 18. Als je het hen verbied doen ze het toch dus heel subtiel ma wel verstaanbaar maken dat het eigenlijk niet kan. Das volgens mijn mening de beste methode.

grtzzz

Comment

ben begonnen op mn zestiende, maar deed het sporadisch (in het weekend als ik uitga). Nu doe ik het nog steeds zo, ik vind het ook goed zo
                      grow da weed, smoke it's buds

Comment

Verbieden onder de 18, en alles daaromtrent laten zoals het nu is. Als je de grens verlaagd naar 16 dan gaan straks 14-jarigen ook komen zagen, je moet ergens de lijn trekken vind ik... Je bent pas volwassen als je 18 bent (al kan hierover gediscussieerd worden maar nogmaals: je moet ergens de lijn trekken) dus pas vanaf dan kan je beslissen of je gaat roken of niet. Een minderjarige heeft het recht van opgevoed te worden zonder die keuze te moeten maken, aangezien ze niet te maken moet zijn wegens het illegaal is. Dat ze het dan doen dan is dat hun zaak...
                        Dat ze eerst werk maken van de gedoogbeleid wat bij te schaven, iedereen is hier toch 18+ dus wat die 18- doen doet er niet zo heel veel toe vind ik, eerst legaliseren en dan zien we wel waar we staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                          Verbieden onder de 18, en alles daaromtrent laten zoals het nu is. Als je de grens verlaagd naar 16 dan gaan straks 14-jarigen ook komen zagen, je moet ergens de lijn trekken vind ik... Je bent pas volwassen als je 18 bent (al kan hierover gediscussieerd worden maar nogmaals: je moet ergens de lijn trekken) dus pas vanaf dan kan je beslissen of je gaat roken of niet. Een minderjarige heeft het recht van opgevoed te worden zonder die keuze te moeten maken, aangezien ze niet te maken moet zijn wegens het illegaal is. Dat ze het dan doen dan is dat hun zaak...
                          Dat ze eerst werk maken van de gedoogbeleid wat bij te schaven, iedereen is hier toch 18+ dus wat die 18- doen doet er niet zo heel veel toe vind ik, eerst legaliseren en dan zien we wel waar we staan
                          Last edited by CelisMan; 12 April 2009, 23:53. Reden: te snel gepost

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                              Blij dat je me volgt in die mening .
                              Bewijst nogmaals dat 'blowers' wel degelijk een aansprakelijkheidsgevoel hebben en besef hebben van alles errond.

Greetzzz

Jona
                              Ja man, echt ik heb daar enorm veel moeite mee, ik vind het echt vreselijk om in het openbaar te smoren, waar iedereen je aankijkt, dan heb ik echt het gevoel dat ik de sfeerverpester ben. Als er een groep kinderen voorbijkomt dan steek ik die Joint toch weg hoor, ik vindt het verschrikkelijk om kinderen hiermee te moeten confronteren.

Comment

jointje onder 18 moet kunnen (mijn ouder zijn altijd vrij geweest want hun houde niet van stiekem gedoe) vind het kunnen maar dan moet je het wel eerlijk tegen je ouders zeggen

Comment

Bezig...
                                X